Ο αριθμός των χρηστών του Διαδικτύου παγκοσμίως φτάνει τα 4,66 δισεκατομμύρια | TechNode.gr – Εγγύηση στην τεχνολογία

0
123
Share the load!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Χθες, βρήκαμε μια ενδιαφέρουσα αναφορά που δείχνει ότι από τον Ιανουάριο του 2021, ο αριθμός των παγκόσμιων χρηστών smartphone ήταν 5,22 δισεκατομμύρια, ο αριθμός των χρηστών του Διαδικτύου ήταν 4,66 δισεκατομμύρια, ο αριθμός των χρηστών κοινωνικών μέσων ήταν 4,2 δισεκατομμύρια.

Η έκθεση δείχνει ότι από τον Ιανουάριο του 2021, ο παγκόσμιος πληθυσμός είναι 7,83 δισεκατομμύρια. Σύμφωνα με έκθεση του ΟΗΕ, ο αριθμός αυτός αυξάνεται επί του παρόντος με ρυθμό 1% ετησίως. Αυτό σημαίνει ότι από τις αρχές του 2020, ο συνολικός παγκόσμιος πληθυσμός έχει αυξηθεί πάνω από 80 εκατομμύρια άτομα.

Επί του παρόντος, 5,22 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν smartphone , που αντιστοιχούν στο 66,6% του συνολικού πληθυσμού του κόσμου. Από τον Ιανουάριο του 2020, ο αριθμός των χρηστών smartphone έχει αυξηθεί κατά 1,8% (93 εκατομμύρια), ενώ ο συνολικός αριθμός των κινητών συνδέσεων (ένα άτομο που διαθέτει πολλές συσκευές) έχει αυξηθεί κατά 0,9% (72 εκατομμύρια) σε 8,02 δισεκατομμύρια (Ιανουάριος φέτος) .

Τον Ιανουάριο του 2021, ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο παγκοσμίως έφτασε τα 4,66 δισεκατομμύρια , αύξηση 316 εκατομμυρίων (7,3%) κατά την ίδια περίοδο πέρυσι. Επί του παρόντος, το παγκόσμιο ποσοστό διείσδυσης στο Διαδίκτυο είναι 59,5%. Ωστόσο, η επιδημία COVID-19 είχε σημαντικό αντίκτυπο στον αριθμό των χρηστών του Διαδικτύου. Έτσι, ο πραγματικός αριθμός μπορεί να είναι υψηλότερος.

Επί του παρόντος, υπάρχουν 4,2 δισεκατομμύρια χρήστες κοινωνικών μέσων σε όλο τον κόσμο . Αυτός ο αριθμός έχει αυξηθεί κατά 490 εκατομμύρια τους τελευταίους 12 μήνες, μια ετήσια αύξηση άνω του 13%. Ο αριθμός των χρηστών κοινωνικών μέσων αντιπροσωπεύει πλέον περισσότερο από το 53% του παγκόσμιου πληθυσμού.

Η δημοτικότητα των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης αυξάνεται διαρκώς

Ο αριθμός των χρηστών κοινωνικών μέσων έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από 13% το προηγούμενο έτος. Στις αρχές του 2021, υπήρχαν σχεδόν 500 εκατομμύρια νέοι χρήστες παγκοσμίως, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των παγκόσμιων χρηστών σε περίπου 4,2 δισεκατομμύρια.

Το 2020, κατά μέσο όρο περισσότεροι από 1,3 εκατομμύρια νέοι χρήστες συμμετέχουν καθημερινά στα κοινωνικά μέσα. Αυτό ισοδυναμεί με περίπου 155.000 νέους χρήστες ανά δευτερόλεπτο .

Για τον μέσο χρήστη των κοινωνικών μέσων, ξοδεύουν 2 ώρες και 25 λεπτά στα κοινωνικά μέσα κάθε μέρα. Το 2021, οι παγκόσμιοι χρήστες κοινωνικών μέσων θα ξοδέψουν 3,7 τρισεκατομμύρια ώρες στα κοινωνικά μέσα.

Οι Φιλιππινέζοι εξακολουθούν να είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές κοινωνικών μέσων στον κόσμο, χρησιμοποιώντας κοινωνικές πλατφόρμες για κατά μέσο όρο 4 ώρες και 15 λεπτά την ημέρα. Αυτή είναι μια μισή ώρα περισσότερο από τους Κολομβιανούς, οι οποίοι κατατάσσονται στη δεύτερη.

Αντίθετα, οι Ιάπωνες χρήστες ξοδεύουν λιγότερο από μία ώρα στα κοινωνικά μέσα την ημέρα. Αυτή τη στιγμή είναι 51 λεπτά. Αλλά αυτό εξακολουθεί να είναι αύξηση 13% από έτος σε έτος.

Τα smartphone έχουν γίνει η πρώτη μας οθόνη

Τα δεδομένα της εφαρμογής Annie δείχνουν ότι οι χρήστες Android σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους για περισσότερες από 4 ώρες την ημέρα. Συνολικά, αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες Android έχουν χρησιμοποιήσει πάνω από 3,5 τρισεκατομμύρια ώρες χρήσης smartphone τους τελευταίους 12 μήνες.

Επιπλέον, η αναφορά της εφαρμογής Annie για το 2021 για κινητά δείχνει επίσης ότι οι άνθρωποι τώρα ξοδεύουν περισσότερο χρόνο σε smartphone από ότι στην τηλεόραση.

Άλλα δεδομένα δείχνουν ότι για τον μέσο χρήστη του Διαδικτύου, ο ημερήσιος χρόνος που ξοδεύεται στο smartphone είναι 3 ώρες και 39 λεπτά. Αντίθετα, ο συνολικός χρόνος που παρακολουθούσαν τηλεόραση κάθε μέρα ήταν 3 ώρες και 24 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι οι τρέχοντες χρήστες του Διαδικτύου ξοδεύουν περίπου 7% περισσότερο σε smartphone από ό, τι παρακολουθούν τηλεόραση.

Αύξηση του χρόνου στο Διαδίκτυο

Γενικά, οι μέσοι χρήστες του Διαδικτύου χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο σε όλες τις συσκευές για σχεδόν 7 ώρες την ημέρα. Αυτό ισοδυναμεί με περισσότερες από 48 ώρες διαδικτυακού χρόνου ανά εβδομάδα, δηλαδή 2 ημέρες από κάθε 7 ημέρες είναι συνδεδεμένες στο διαδίκτυο.

Υποθέτοντας ότι ο μέσος χρόνος ύπνου όλων των ημερών είναι μεταξύ 7 και 8 ωρών, αυτό σημαίνει ότι περίπου το 42% της ζωής μας ξυπνάει στο Διαδίκτυο. Και ο χρόνος που χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο είναι σχεδόν ο ίδιος με τον χρόνο που κοιμόμαστε.

Εάν η χρήση του Διαδικτύου παραμείνει σε αυτό το επίπεδο καθ ‘όλη τη διάρκεια του 2021, οι χρήστες του Διαδικτύου παγκοσμίως θα ξοδέψουν σχεδόν 12 τρισεκατομμύρια ώρες στο διαδίκτυο φέτος .

Άτομα από διαφορετικές χώρες περνούν πολύ χρόνο στο διαδίκτυο. Οι Φιλιππινέζοι περνούν τον μεγαλύτερο χρόνο στο διαδίκτυο, κατά μέσο όρο σχεδόν 11 ώρες την ημέρα. Βραζιλιάνοι, Κολομβιανοί και Νοτιοαφρικανοί δήλωσαν επίσης ότι ξοδεύουν κατά μέσο όρο πάνω από 10 ώρες στο διαδίκτυο κάθε μέρα.

Στο άλλο άκρο, οι Ιάπωνες περνούν το λιγότερο διαδικτυακά, λιγότερο από 4,5 ώρες την ημέρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός αυτός στην Κίνα είναι επίσης σχετικά χαμηλός, με μόνο 5 ώρες και 22 λεπτά την ημέρα. Αυτό είναι 1,5 ώρες λιγότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο των 6 ωρών και 54 λεπτών.

Οι διαδικτυακές συνήθειες αναζήτησης αλλάζουν

Οι παραδοσιακές μηχανές αναζήτησης εξακολουθούν να είναι απαραίτητες. Το 98% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης κάθε μήνα. Ωστόσο, περισσότερο από το 70% των ερωτηθέντων δήλωσαν επίσης ότι τώρα χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα εργαλείο το μήνα αντί για μηχανές αναζήτησης που βασίζονται σε κείμενο για να βρουν πληροφορίες στο διαδίκτυο.

Η φωνητική διεπαφή είναι η πιο δημοφιλής επιλογή. Το 45% των παγκόσμιων χρηστών του Διαδικτύου δηλώνουν ότι έχουν χρησιμοποιήσει φωνητική αναζήτηση ή φωνητικές εντολές τις τελευταίες 30 ημέρες.

Ταυτόχρονα, σχεδόν το ένα τρίτο των χρηστών του Διαδικτύου παγκοσμίως χρησιμοποιούν επίσης εργαλεία αναγνώρισης εικόνων στα smartphone τους κάθε μήνα. Στη Λατινική Αμερική και τη Νοτιοανατολική Ασία, χρησιμοποιούνται εργαλεία όπως το Pinterest Lens και το Google Lens .

Όμως, στη διαρκώς εξελισσόμενη συμπεριφορά αναζήτησης, η πιο ενδιαφέρουσα τάση μπορεί να είναι η άνοδος της κοινωνικής αναζήτησης. Περίπου το 45% των παγκόσμιων χρηστών του Διαδικτύου λένε τώρα ότι στρέφονται σε κοινωνικά δίκτυα όταν αναζητούν πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θέλουν να αγοράσουν.

Αυτός ο αριθμός είναι ακόμη υψηλότερος μεταξύ των νέων χρηστών. Οι χρήστες της Generation Z (άτομα που γεννήθηκαν το 1995 και το 2009) δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να αναζητήσουν μάρκες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρά στις μηχανές αναζήτησης.

Η στρατηγική πολλαπλών συσκευών είναι ακόμα απαραίτητη

Σήμερα, τα smartphone αντιπροσωπεύουν το 53% του χρόνου που αφιερώνεται στο διαδίκτυο παγκοσμίως. Αλλά άλλες συσκευές εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι το 90% των χρηστών του Διαδικτύου περιηγούνται στο Διαδίκτυο μέσω smartphone. Ωστόσο, τα 2/3 εξ αυτών δήλωσαν επίσης ότι χρησιμοποιούν φορητούς ή επιτραπέζιους υπολογιστές για να σερφάρετε στο Διαδίκτυο.

Από τις ιστοσελίδες που επισκέφτηκαν τον Δεκέμβριο του 2020, περισσότερο από το 40% ζητήθηκε από προγράμματα περιήγησης ιστού που εκτελούνται σε φορητούς και επιτραπέζιους υπολογιστές. Ωστόσο, αυτό το ποσοστό μειώθηκε ελαφρά σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2019.

Η άνοδος των διαδικτυακών ειδών παντοπωλείου και του ηλεκτρονικού εμπορίου

Σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου ηλικίας 16 έως 64 ετών, σχεδόν το 77% είπε ότι πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο κάθε μήνα.

Οι χρήστες του Διαδικτύου στην Ινδονησία είναι πιθανότερο να κάνουν αγορές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου, με πάνω από το 87% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι έχουν αγοράσει κάτι online τον τελευταίο μήνα. Από την άλλη πλευρά, μόνο το 57% των χρηστών του Διαδικτύου στην Αίγυπτο δήλωσαν ότι είχαν πραγματοποιήσει διαδικτυακές αγορές τις τελευταίες 30 ημέρες.

Το 2020, τα προϊόντα μόδας και ομορφιάς αντιπροσώπευαν το μεγαλύτερο μερίδιο των παγκόσμιων εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο B2C, υπερβαίνοντας τα 665 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Share the load!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Πηγή