Ένας Έλληνας σχεδιαστής εμπνεύστηκε τα διαμαντένια σκουλαρίκια της Rihanna

0
99

Όσο εντυπωσιακά και να ήταν τα εσώρουχα της τραγουδίστριας, το βλέμμα μας στάθηκε στο υπέροχο κόσμημα.

Οι celebrities σήμερα αποτελούν τον βασικό τρόπο με τον οποίο κάποιο brand μπορεί να διαφημίσει τα προϊόντα του. Οι δημιουργίες του παίρνουν πνοή μέσα από την προσωπικότητα των καλλιτεχνών και των influencers που τα επιλέγουν. Από άποψη marketing, αυτό σίγουρα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα, γιατί οι διάσημες κυρίες έχουν ήδη ένα τεράστιο δικό τους κοινό.

Προσωπικότητες, όπως η Rihanna, μπορούν να κάνουν αυτήν τη δουλειά εξαιρετικά. Μόνο ο λογαριασμός της στο Instagram περιλαμβάνει αυτήν τη στιγμή πάνω από 90 εκατομμύρια followers. Το reach μίας της ανάρτησης είναι πολύ μεγαλύτερο ακόμα και από αυτό που μπορεί να έχει τηλεοπτικό σποτ.

Όταν, λοιπόν, μία τέτοια διάσημη επιλέγει κάποιον brand, όλο της το κοινό θα το ψάξει. Έχουμε δει στο παρελθόν εκτόξευση των πωλήσεων απλά και μόνο με μία αναφορά ονόματος. Η Rihanna, όμως, έκανε κάτι περισσότερο. Επέλεξε ένα ζευγάρι σκουλαρίκια για τη φωτογράφιση για τη νέα συλλογή της Fenty και, όσο και να έχουν εντυπωσιάσει οι λήψεις με εσώρουχα, τα κοσμήματα τράβηξαν τα βλέμματα.

Πρόκειται για ένα κόσμημα με γεωμετρικά σχέδια που ξεχωρίζουν σε χρυσές και ασημένιες αποχρώσεις από το brand Nikos Koulis Jewels. Ο Νίκος Κούλης είναι ένας εξαιρετικά ταλαντούχος Έλληνας σχεδιαστής με σπουδές στην Αμερική που έχει καταξιωθεί στον χώρο του κοσμήματος και που μας θυμίζει γιατί πρέπει να δίνεται έμφαση στο εγχώριο σχεδιαστικό ταλέντο.

Στην παρακάτω gallery θα βρεις τις λήψεις από την εν λόγω φωτογράφιση.

Δες επίσης: Αθηνά Οικονομάκου: Βρήκαμε τη στυλιστική της εμμονή το τελευταίο διάστημα

Πηγή