Βαθμολόγησε το άρθρο
Αθήνα, 26 Μαΐου 2022 – Κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Καννών, η Mastercard, επίσημος χορηγός του Φεστιβάλ, παρουσίασε τη νέα της έρευνα, αναλύοντας τον αντίκτυπο που έχει ο κινηματογράφος στις συνήθειες των θεατών, με το 42% των Ελλήνων ερωτηθέντων να δηλώνει πως οι ταινίες έχουν επηρρεάσει σημαντικά τον τρόπο που βλέπουν τον κόσμο.
Συγκεκριμένα, ο κινηματογράφος αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες δράσεων της Mastercard, καθώς είναι χορηγός σε Διεθνείς κινηματογραφικούς θεσμούς, όπως το Φεστιβάλ των Καννών, το Φεστιβάλ Βενετίας, της Berlinale, ενώ παράλληλα υποστηρίζει ενεργά τα τοπικά Φεστιβάλ, όπως το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, προσφέροντας στους κατόχους καρτών Mastercard® που αγαπούν τον κινηματογράφο, την ευκαιρία να ζήσουν ανεκτίμητες εμπειρίες.
Τα στοιχεία της έρευνας της Mastercard, αποκαλύπτουν πως το 77% των Ελλήνων δηλώνει πως οι ταινίες έχουν αλλάξει τη γνώμη τους πάνω σε πολιτιστικά ζητήματα και έχουν επηρεάσει τις απόψεις τους σε σημαντικά θέματα, συμπεριλαμβανομένης της κλιματικής αλλαγής (41% έναντι 49% των Ευρωπαίων), της φυλετικής ισότητας (39% έναντι 41% των Ευρωπαίων) και των δικαιωμάτων των γυναικών (22% έναντι 33% των Ευρωπαίων).
Η πανδημία μετέβαλλε σημαντικά τις συνήθειες των θεατών, καθώς, μετά την πανδημία, ο μέσος Ευρωπαίος περνά πάνω από 230 ώρες – ή 9,5 ημέρες – το χρόνο μπροστά από τη μεγάλη οθόνη ή την τηλεόραση στο σπίτι. Δύο στους πέντε (39%) δηλώνουν επίσης πως ανέπτυξαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον κινηματογράφο τώρα, απ΄ ό,τι πριν την πανδημία, ενώ το 61 …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή