Περισσότερες λεπτομέρειες μαθαίνουμε για το νέο συνδρομητικό πακέτο της video streaming υπηρεσίας Disney+, το οποίο θα περιλαμβάνει διαφημίσεις και θα είναι πιο οικονομικό.
Σύμφωνα με το Variety και τη Wall Street Journal, η Disney σκοπεύει να προβάλλει διαφημίσεις συνολικά για τέσσερα λεπτά σε ταινίες και εκπομπές που διαρκούν μία ώρα ή λιγότερο,
Ο χρόνος αυτός είναι ο ίδιος με το αντίστοιχο πακέτο του HBO Max και λιγότερος από το Peacock του NBC, το οποίο δεν προβάλλει περισσότερα από πέντε λεπτά διαφημίσεων κάθε ώρα. Το αμερικανικό Hulu της Disney, διαθέτει διαφημίσεις οι οποίες διαρκούν μεταξύ εννέα και 12 λεπτών για κάθε ώρα περιεχομένου. Όσον αφορά την παραδοσιακή τηλεόραση, οι θεατές συνήθως εκτίθενται σε διαφημίσεις μεταξύ 18 και 23 λεπτών ανά ώρα, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Kantar στην οποία δεν έχει συμπεριληφθεί το Star .
Η Disney επιβεβαίωσε επίσης στο TechCrunch ότι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας που χρησιμοποιούν το δικό τους προφίλ για να παρακολουθήσουν το Disney+ με το φθηνότερο πακέτο, δεν θα βλέπουν οποιαδήποτε διαφήμιση.
Για την ώρα η Disney δεν έχει ακόμη αποκαλύψει την τιμή του νέου συνδρομητικού πακέτου που θα διαθέτει διαφημίσεις και το οποίο πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του στις Η.Π.Α. στα τέλη του 2022. Πάντως τα στελέχη της εταιρείας πρότειναν κατά τη διάρκεια της τελευταίας ανακοίνωσης οικονομικών αποτελεσμάτων, ότι μόλις ξεκινήσει το φθηνότερο πρόγραμμα, πιθανότατα θα υπάρξει αύξηση της τιμής στο υπάρχον …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή