Κάθε Δευτέρα και Τρίτη, η “μάχη” της τηλεθέασης ανάμεσα σε μυθοπλασία και ριάλιτι είναι ιδιαίτερα σκληρή. Χθες βράδυ οι διαγωνιζόμενοι του GNTM ήρθαν αντιμέτωποι με ένα ιδιαίτερα απαιτητικό concept. Τα επίδοξα μοντέλα κλήθηκαν να βυθιστούν σε μια από τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές πισίνες και να αποδώσουν με φυσικότητα, στον φωτογραφικό φακό, καθημερινές δραστηριότητες.
Η εντυπωσιακή υποβρύχια φωτογράφηση, οι καβγάδες αλλά και οι προσωπικές εξομολογήσεις, έφεραν το GNTM στην πρώτη θέση. Το ριάλιτι μόδας του Star, την Τρίτη 27 Οκτωβρίου, σημείωσε μέσο όρο 27,4% στο δυναμικό κοινό και 19,3% στο σύνολο, σύμφωνα με τα μη καθαρά νούμερα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι Άγριες Μέλισσες βρέθηκαν πολύ κοντά με μέσο όρο 23,6% στο δυναμικό κοινό ενώ στο σύνολο βρέθηκαν στην πρώτη θέση με μέσο όρο 24,1% στο σύνολο. Το Big Brother με το άγριο ξέσπασμα της Άννας Μαρίας έκανε μέσο όρο 18,6% και 18,4% αντίστοιχα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ