Το Twitter δεν έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Ως επί το πλείστον, οι χρήστες το χρησιμοποιούν όπως πάντα, σαν μία microblogging πλατφόρμα. Ωστόσο, η εταιρία παρουσίασε αρκετές νέες λειτουργίες που θα μπορούσαν να αλλάξουν σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την πλατφόρμα, καθιστώντας την αρκετά πιο ευέλικτη. Μάλιστα, αυτές οι αλλαγές θα κάνουν το Twitter να μοιάζει και με μερικούς ανταγωνιστές του, όπως το Facebook και το Patreon.
Οι ανακοινώσεις ήρθαν κατά τη διάρκεια του Analyst Day που διοργάνωσε το Twitter.
Communities
Τα Communities θα είναι ουσιαστικά η έκδοση Twitter των Facebook Groups. Επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν γκρουπ όπου μπορούν να συγκεντρώνονται με βάση τα κοινά τους ενδιαφέροντα ή τοποθεσίες. Σύμφωνα με το Twitter, τα Communities θα διευκολύνουν τη δημιουργία, την ανακάλυψη και τη συμμετοχή χρηστών σε συνομιλίες που στοχεύουν περισσότερο τα σχετικά γκρουπ ή τις γεωγραφικές περιοχές που τους ενδιαφέρουν. Το Twitter έδωσε σαν παράδειγμα γκρουπ όπως «Κοινωνική Δικαιοσύνη», «Φυτά», «Γάτες» και «Σέρφ».
Super Follows
Λίγο από Patreon και λίγο από Twitch μοιάζει η λειτουργία Super Follows, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες Twitter να γίνουν «σούπερ ακόλουθοι» των αγαπημένων τους λογαριασμών. Μερικά από τα προνόμια που αναπτύσσει το Twitter περιλαμβάνουν αποκλειστικό περιεχόμενο και ενημερωτικά δελτία, εκπτώσεις, σήματα υποστηρικτών και συνομιλίες μόνο για Super Followers.
Αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να βοηθήσει τους δημιουργούς να έχουν περισσότερα έσοδα μέσω του Twitter, χωρίς να ζητάνε από τους fans να πηγαίνουν σε άλλη πλατφόρμα για πιθανές δωρεές. Το Twitter εκτός από τη δυνατότητα μηνιαίας συνδρομής αναφέρθηκε και σε μία λειτουργία «Tip» κατά την οποία ο χρήστης θα μπορεί να δωρίζει ένα μικρό ποσό στους δημιουργούς περιεχομένου.
Revue
Αντί το Twitter να αφαιρέσει τον περιορισμό χαρακτήρων στα tweets, φέρνει το Revue, το οποίο θα είναι ένας τρόπος για τους χρήστες να δημοσιεύουν ενημερωτικά δελτία, τα οποία είτε θα είναι δωρεάν είτε διαθέσιμα μέσω συνδρομής (Paywall). Η νέα αυτή λειτουργία ουσιαστικά πήρε και το όνομα της εταιρίας που ανέπτυξε μία παρόμοια ιδέα, αλλά τελικά εξαγόρασε το Twitter.
Spaces
Η λειτουργία Spaces δεν είναι εντελώς καινούργια για όσους χρησιμοποιούν μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ουσιαστικά είναι η προσπάθεια του Twitter να μοιάσει στο Clubhouse app. Πρόκειται για ένα μέρος όπου οι χρήστες μπορούν να συνομιλήσουν μεταξύ τους με ήχο ενώ θα ενσωματώνει και λειτουργία AI υποτίτλων σε πραγματικό χρόνο. Η εταιρία δοκιμάζει το Spaces ήδη από τον Δεκέμβριο ενώ μάλιστα έχει και δικό της Twitter προφίλ.
Για την ώρα δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για το πότε αυτές οι λειτουργίες θα διατεθούν σε όλους τους χρήστες. Δεδομένου όμως ότι ορισμένες από αυτές ήδη δοκιμάζονται δημόσια, μάλλον δεν θα καθυστερήσουν πολύ.