Μια νέα δυνατότητα που έρχεται στο λειτουργικό σύστημα του Xbox επιτρέπει στους παίκτες να κάνουν λήψη οποιουδήποτε παιχνιδιού πριν από την κυκλοφορία του – είτε το έχουν προπαραγγείλει από το κατάστημα Xbox είτε όχι – έτσι ώστε τα παιχνίδια στο δίσκο να είναι τόσο έτοιμα για χρήση όσο οι ψηφιακές εκδόσεις τους.
Ο Jerko Cilas, συγγραφέας του Lords of Gaming, σημείωσε την ικανότητα αυτή του XBox στο Twitter την Τετάρτη το απόγευμα. Ενεργοποίησε τη λήψη χρησιμοποιώντας την έκδοση Android της εφαρμογής Xbox για κινητά που είναι σε beta στάδιο αυτήν τη στιγμή.
Για να επεξηγήσει την άποψή του, πήρε το Assassin’s Creed Valhalla και το κατέβασε, χωρίς προπαραγγελία – ξανά, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Android.
Το www.polygon.com/ μίλησε με έναν εκπρόσωπο της Microsoft για να ζητήσει περισσότερες λεπτομέρειες και σαφήνεια σχετικά με το πότε και πώς θα εφαρμοστεί αυτή η λειτουργία – αν θα είναι για όλα τα παιχνίδια στο Xbox Store ή μόνο για αυτά που έχουν επισημανθεί ως “Έξυπνη παράδοση”, η οποία επίσης παρέχει συμβατότητα αγορών στις γενιές της κονσόλας. Υποθέτουμε ότι αυτό θα είναι μέρος της συνηθισμένης μεγάλης κλίμακας ενημέρωσης που λαμβάνει ο πίνακας ελέγχου του Xbox τον Νοέμβριο, αλλά ακόμα δεν υπάρχει και εκεί επιβεβαίωση.
Here’s proof that I didn’t preorder Valhalla, but I can install it through the new Xbox preload functionality. For now, you need Xbox (beta) Android app to initiate the download. Now I can either purchase a ? version or the digital one. Either way, the game will be ready. https://t.co/1QR52YWsub pic.twitter.com/TgmO3rfUBk
— Jerko Cilas ? (@DarthChillash) September 23, 2020
Οι επιπτώσεις στην ποιότητα ζωής της κονσόλας εδώ θα πρέπει να είναι προφανείς: Κάθε παιχνίδι στο Xbox One (και, υποτίθεται, η επόμενη σειρά κονσόλας) πρέπει να εγκατασταθεί πλήρως στον σκληρό δίσκο, είτε η συσκευή αναπαραγωγής διαθέτει δίσκο είτε όχι. (Το ίδιο ισχύει και για το PlayStation 4). Από το 2013, οι παίκτες φοβήθηκαν να φέρουν σπίτι ένα δίσκο από το κατάστημα, περιμένοντας πολύ καιρό για να τον εγκαταστήσουν – και παρεμπιπτόντως, η πρώτη μέρα που συνήθως συμβαίνει σήμερα με τις περισσότερες εκδόσεις.
Για αυτήν τη γενιά κονσόλας, η Microsoft και η Sony προσπάθησαν να ξεπεράσουν την ταλαιπωρία απαιτώντας ότι όλα τα παιχνίδια έχουν μια λειτουργία “έτοιμο για εκκίνηση” για τους χρήστες να διασκεδάζουν ενώ εγκαθίσταται ο υπόλοιπος τίτλος. Αυτό ήταν συνήθως ένα κομμένο σε μέγεθος παιχνίδι, που δεν αξίζει τον κόπο, ειδικά αν δεν μπορείτε να ξεκινήσετε μια καριέρα σε ένα αθλητικό παιχνίδι ή την κύρια καμπάνια σε μια περιπέτεια.
Η νέα δυνατότητα αντιμετωπίζει έξυπνα την δυσάρεστη τριβή της αναμονής για εγκαταστάσεις, ειδικά εάν τα μεγέθη παιχνιδιών αυξάνονται (καθώς και τα patches τους). Επιπλέον, οι παίκτες με γνώμονα την αξία μπορούν να προχωρήσουν και να «πάρουν» το παιχνίδι, να περιμένουν να διαβάσουν τις κριτικές του ή την αντίδραση της κοινότητας, να αποφασίσουν αν αξίζει τα χρήματά τους – και εάν το θέλουν τότε, να είναι έτοιμοι να παίξουν μόλις κάνουν κλικ στο “αγορά. “