Βροχή πέφτουν οι καταγγελίες των πολιτών στην ΑΑΔΕ για επιχειρήσεις, που είτε δεν εκδίδουν έγκυρες αποδείξεις, είτε τα στοιχεία των παραστατικών αυτών αποθηκεύονται παραποιημένα στους σχετικούς μηχανισμούς και τελικά στο myDATA.
Σειρά είχε αυτή τη φορά πρατήριο καυσίμων στο Χαλάνδρι, στο οποίο οδηγήθηκαν οι ελεγκτές, μετά από τόσο επώνυμες, όσο και ανώνυμες καταγγελίες καταναλωτών.
Με βάση αυτές, τα στελέχη της ειδικής ομάδας της ΑΑΔΕ για τα καύσιμα προχώρησαν σε ειδική ανάλυση, η οποία οδήγησε …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή