ΑΕΚ: Το Μετρό πηγαίνει «OPAP Arena» – Πιο κοντά η χάραξη της Γραμμής 4

0
138

ΑΕΚ: Η νέα χάραξη της Γραμμής 4, θα φέρει το Μετρό ακόμα πιο κοντά στην «OPAP Arena», δίνοντας μελλοντικά λύση σε ένα σημαντικό θέμα.

Μετά το χτίσιμο του νέου της «σπιτιού», η άνετη πρόσβαση του αποτελεί το επόμενο μεγάλο στοίχημα της ΠΑΕ ΑΕΚ.
Το ζήτημα αυτό αναμένεται μελλοντικά να λυθεί, καθώς η νέα χάραξη της Γραμμής 4, φέρνει το Μετρό ακόμα πιο κοντά στο γήπεδο.

Συγκεκριμένα, η μεταφορά του σταθμού από τον Περισσό στα Πευκάκια μετέφερε σε άλλη θέση τον σταθμό της Νέας Φιλαδέλφειας, ο οποίος θα βρίσκεται στα 150μ. από την «OPAP Arena».
Η ΠΑΕ ΑΕΚ, μέσω ανακοίνωσής της, ευχαρίστησε τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή. Αναλυτικά:

«Το μεγάλο στοίχημα της κατασκευής και της έναρξης της λειτουργίας του νέου μας γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια κερδήθηκε. Μπροστά μας, βέβαια, βρίσκεται η μεγάλη προσπάθεια της συνεχούς βελτίωσης των συνθηκών λειτουργίας της OPAP ARENA και της καλύτερης εξυπηρέτησης των φιλάθλων μας. Ένα κομβικό κομμάτι αυτής της προσπάθειας, είναι και η όσο το δυνατόν πιο άνετη πρόσβαση κι αυτό αποτελεί το επόμενο μεγάλο στοίχημα για την ΑΕΚ.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε γνωστό πως πραγματοποιείται ένα πολύ μεγάλο βήμα σε αυτή την κατεύθυνση, μέσω του έργου της Γραμμής 4 του Μετρό. Για το οποίο αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε δημόσια, τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή.
Η επέκταση του έργου της Γραμμής 4 προς τις βορειοδυτικές συνοικίες του Λεκανοπεδίου, από τον Σταθμό Άλσος Βεΐκου μέχρι την Πετρούπολη, περιλαμβάνει 6 νέους σταθμούς που θα εξυπηρετήσουν περιοχές της Ν. Ιωνίας, της Ν. Φιλαδέλφειας, των Αγ. Αναργύρων, του Ιλίου και της Πετρούπολης.
Ο αρχικός σχεδιασμός της επέκτασης αυτής προέβλεπε την κατασκευή Σταθμού πλησίον του ομώνυμου Σταθμού των π. ΗΣΑΠ στον Περισσό και εν συνεχεία στη Νέα Φιλαδέλφεια στη διασταύρωση της Λεωφ. Δεκελείας και Βρυούλων.
Από τα τέλη όμως του 2020 διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν σημαντικοί λόγοι, τόσο τεχνικοί και κατασκευαστικοί, όσο και συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, που συνηγορούσαν υπέρ της επιλογής εναλλακτικής χάρα …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή