Ακρίβεια – Ρεπορτάζ Newsbomb: Γιατί οι καταναλωτές στρέφονται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

0
61

Πέρα από τις αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων, πολλές επιχειρήσεις προχωρούν σε τεχνάσματα στα ράφια για να καλύψουν τις ανατιμήσεις. Τι αναφέρει στο Newsbomb ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γιώργος Λεχουρίτης.

Για έμμεσες ανατιμήσεις και τεχνάσματα στα ράφια, όπου πωλούν τα προϊόντα στην ίδια τιμή αλλά με μειωμένη ποιότητα κάνει λόγο ο κόσμος της αγοράς.
Πέρα από τις αυξήσεις στις πρώτες ύλες που συμπαρασύρουν ανοδικά και τις τιμές των προϊόντων, πολλές επιχειρήσεις προχωρούν και σε μείωση των ποσοτήτων στις συσκευασίες για να αποφύγουν νέες ή μεγαλύτερες αναπροσαρμογές τιμών που θα έστρεφαν τους καταναλωτές σε ανταγωνιστές τους.

Ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γιώργος Λεχουρίτης μίλησε στο Newsbomb και τόνισε ότι έχουν παρατηρηθεί αυξήσεις σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης άνω του 50%. Μάλιστα, έκανε λόγο για «στημένο παιχνίδι» ώστε να κρατιέται ίδια η τιμή των προϊόντων, αλλά σε μικρότερη συσκευασία, για να μη φαίνεται η ακρίβεια τους.
Έφερε, επίσης, παραδείγματα όπου συσκευασίες προϊόντων από 100ml έγιναν 80ml ή από 1 κιλό έγιναν 90 γραμμάρια.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι τιμοκατάλογοι που έχουν δώσει οι προμηθευτές στα σούπερ μάρκετ δείχνουν αυξήσεις έως 16% σε βασικά είδη.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στελέχη του κλάδου των σούπερ μάρκετ, παρατηρούνται ανατιμήσεις 16% στους φρέσκους χυμούς, 15% στα ψάρια, 13% στα τυριά, 6-12% στα μπισκότα, 12% στα χαρτικά έως 12% στις σο …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή