To συνεχιζόμενο κύμα ακρίβειας οδηγεί τους καταναλωτές σε περιορισμό των αγορών τους στο σούπερ μάρκετ, σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων ακόμη και σε βασικά είδη διατροφής.
Τα στοιχεία της εταιρείας ΙRI για την περίοδο, από τις αρχές του έτους έως και τον Ιούλιο, δείχνουν πως παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ σε αξία αυξήθηκαν κατά 2,2%, λόγω των ανατιμήσεων, ο όγκος των πωλήσεών τους μειώθηκε κατά 1,7%. Τον Ιούλιο μάλιστα καταγράφη …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή