Η άρση των περιοριστικών μέτρων στην εστίαση καθώς και η αύξηση του τουρισμού φέτος, έχουν βοηθήσει την αγορά των αλκοολούχων ποτών να επιστρέψει στα επίπεδα κατανάλωσης του 2019, προ πανδημίας δηλαδή.
Αξίζει να σημειωθεί άλλωστε ότι οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε προϊόντα όπως η μπύρα, το κρασί καθώς και τα υπόλοιπα αλκοολούχα ποτά στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στις πωλήσεις που γίνονται στο κανάλι ΗοReCa. Έτσι όσο η εστίαση παρέμενε κλειστή ή λειτουργούσε με περιορισμούς λόγω πανδημίας είχαν σημαντικές απώλειες.
Σε ό,τι αφορά τη …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή