Αλλάζουν τα δαχτυλίδια στο σήμα της Audi – FleetNews

0
48

Τα νέα δαχτυλίδια στο σήμα της Audi συμβολίζουν περισσότερη καθαρότητα, μεγαλύτερη διακριτικότητα, περισσότερη συνέπεια.
Το σύνθημα της Audi ήταν και παραμένει «Vorsprung durch Technik», δείχνοντας την δέσμευση της μάρκας για την καινοτόμο κινητικότητα. Μια υπόσχεση που τα τέσσερα δαχτυλίδια του σήματος της εταιρείας, αντανακλούν μέσα από έναν μοντέρνο σχεδιασμό. Τώρα αυτά τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των αυτοκινήτων της Audi έχουν επανεξεταστεί πλήρως.
Σε αυτή τη συνέντευξη, ο σχεδιαστής André Georgi και ο υπεύθυνος στρατηγικής της μάρκας Frederik Kalisch εξηγούν τι σημαίνουν για την Audi τα νέα δαχτυλίδια των αυτοκινήτων της.

Τα τέσσερα δαχτυλίδια είναι ένα από τα πιο σημαντικά αναγνωριστικά στοιχεία της Audi. Γιατί αυτή η αλλαγή τώρα, και μάλιστα πάνω και στα αυτοκίνητα;
Frederik Kalisch: Ως προοδευτική premium μάρκα, η Audi στοχεύει σε μοντέρνους πελάτες που εκτιμούν την υψηλή ποιότητα σχεδίασης και την προσοχή στη λεπτομέρεια. Υπάρχουν πραγματικά μόνο δύο βασικές τάσεις στην παρουσίαση της μάρκας και στο σχεδιασμό προϊόντων σήμερα που εκφράζουν ακριβώς αυτήν την κορυφαία ποιότητα. Από τη μια πλευρά η εικόνα του δυνατού και πολύ τολμηρού και από την άλλη η αίσθηση του συγκρατημένου, του αγνού και καθαρού.
André Georgi: Η καθαρόαιμη προσέγγιση είναι περισσότερο σύμφωνη με τη φιλοσοφία μας. Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: Οι ισχυρές μάρκες κερδίζουν τους πελάτες κυρίως μέσω των προϊόντων τους που βασίζονται στην έντονη παρουσία και στα μοναδικά στοιχεία αναγνώρισης. Στην Audi, αυτό συνέβαινε πάντα και τώρα το κάνουμε ακόμα πιο ξεκάθαρο. Η φιλοσοφία μας είναι ότι κάθε λεπτομέρεια πρέπει να αποδίδει ένα νόημα ή να εξυπηρετεί έναν σκοπό. Στα αυτοκίνητά μας το κεντρικό στοιχείο, είναι – πάνω απ’ όλα – τα τέσσερα δαχτυλίδια της μάρκας, άμεσα αναγνωρίσιμα στο μπροστινό και το πίσω μέρος κάθε μοντέλου της Audi. Είναι αυτά που κάνουν ένα Audi να αναγνωρίζεται αμέσως ότι πρόκειται για ένα Audi. Θέλουμε η ποιότητά μας να μιλάει όχι μόνο μέσα από το σχέδιο αλλά και μέσα από το ίδιο το προϊόν. Η νέα δισδιάστατη εμφάνιση δίνει στα δαχτυλίδια μας μια σημαντικά πιο μοντέρνα και ακόμη πιο γραφιστική διαμόρφωση, αν και η γεωμετρία τους είναι σχεδόν ίδια με τα προηγούμενα.
Μοντέρνο, αλλά όχι με την εφήμερη έννοια της μόδας, αυτός είναι ο στόχος της Audi. Ωστόσο, τα δισδιάστατα λογότυπα φαίνεται να είναι η τρέχουσα τάση στη αυτοκινητοβιομηχανία. Τι ρόλο παίζει το πνεύμα της εποχής στο σχεδιασμό;
Kalisch: Οι δισδιάστατοι δακτύλιοι προέκυψαν από την Audi το 2016 ως συνέπεια της ψηφιοποίησης, ουσιαστικά για να απεικονίσουν τα δαχτυλίδια με τρόπο που να ταιριάζει στα νέα μέσα επικοινωνίας. Η τρισδιάστατη χρήση σε δισδιάστατες οθόνες δεν θα πληρούσε τις τεχνικές …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή