Το ίδιο περίπου συνέβη και με το αντίστοιχο έξυπνο ηχείο της Google, Home Mini, του οποίου η τιμή επίσης μειώθηκε στα $29,99. Αξίζει να αναφέρουμε πως σε ορισμένες περιπτώσεις, το μικρό έξυπνο ηχείο της Google προσφέρθηκε την εορταστική περίοδο και δωρεάν με κάθε νέα αγορά smartphone της σειράς Pixel 2 επίσης.
Με τις προσφορές τους, και οι δύο μεγάλες εταιρείες “έχασαν χρήματα” – αναλυτές στην ABI Research εκτιμούν ότι μόνο τα εξαρτήματα του Echo Dot στοιχίζουν περίπου $31 ενώ του Home Mini της Google περίπου $26. Μπορεί να έχασαν χρήματα από τις πωλήσεις τους, ωστόσο οι δύο εταιρείες χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα ηχεία ως εργαλεία ή ως μέσα για τους πραγματικούς “money makers” τους, αφού για παράδειγμα το Echo Dot μπορεί και προσθέτει προϊόντα στο καλάθι σας καθώς ψωνίζετε στο online κατάστημα της Amazon ενώ το Home Mini είναι σε θέση να αναπαράγει ένα video από το YouTube στο Chromecast σας.
Επιπλέον, με τις εξαιρετικές πωλήσεις τους, τα συγκεκριμένα ηχεία έδωσαν τη δυνατότητα στις δύο γνωστές εταιρείες να αποκτήσουν ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.
Σε παγκόσμιο επίπεδο –και με τη Κίνα εκτός- οι Google και Amazon φαίνεται να μοιράζονται τις πωλήσεις που σύμφωνα με την IDC, πριν την περίοδο των διακοπών ήταν περίπου 35 εκατομμύρια. Η Canalys εκτιμάει πως οι πωλήσεις συνολικά για όλη τη χρονιά έφτασαν τις 33,1 εκατομμύρια. Την ίδια ώρα η Apple κατέχει… μηδενικό ποσοστό. Και αυτό γιατί όχι μόνο έχασε τις διακοπές του 2017 αλλά καθυστέρησε και το λανσάρισμα του HomePod για τις αρχές του 2018.
Το HomePod επίσης πρόκειται να κοστίζει πολλά χρήματα, περίπου $350, αν και βεβαίως σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες Apple Music και Shazam πρόκειται να αποτελέσει μία ξεχωριστή παρουσία στην αγορά από άποψη δυνατοτήτων αναγνώρισης και αναπαραγωγής μουσικής. Αν και η τιμή είναι υψηλή, είναι χαμηλότερη του Google Home Max των $399,99 που έχει βεβαίως τις εξαιρετικές δυνατότητες του Google Assistant αλλά και πολύ καλύτερο ήχο από τα Home και Home Mini.