BMW iX1 και BMW X1
Αναβαθμίσεις μοντέλων BMW από το φθινόπωρο του 2022, με πρόσθετους κινητήρες και νέες προαιρετικές επιλογές αυξάνεται η αποδοτικότητα και ο ελκυστικός χαρακτήρας πολυάριθμων σειρών.
Μεταξύ αυτών είναι οι νέοι βασικοί ηλεκτροκινητήρες και κινητήρες εσωτερικής καύσης για τις νέες BMW i4 και BMW Σειρά 2 Active Tourer, ένα πακέτο Innovation για την BMW Σειρά 1 και την BMW Σειρά 2 Gran Coupé, καθώς και καινοτομίες στον τομέα της ψηφιοποίησης, για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής απόλαυσης, της άνεσης και της ασφάλειας.
BMW iX1 xDrive30
BMW X 1 και BMW iX 1: Συνεπής εξηλεκτρισμός σε μεγαλύτερη ποικιλομορφία
Η BMW iX1 xDrive30 είναι το πρώτο, τετρακίνητο ηλεκτρικό όχημα της μάρκας στην πολυτελή compact κατηγορία. Με αυτό το μοντέλο, το BMW Group συνεχίζει σταθερά την προϊοντική του επέλαση στον τομέα της αμιγούς ηλεκτροκίνησης και καθιστά την οδηγική απόλαυση μηδενικών εκπομπών ρύπων ελκυστική σε ένα ευρύ κοινό. Δύο πλήρως ενσωματωμένες μονάδες e-drive στον εμπρός και τον πίσω άξονα παράγουν συνδυασμένη ισχύ 230 kW/313 hp, συμπεριλαμβανομένου ενός στιγμιαίου μπουσταρίσματος. Η ροπή που παράγεται από ολόκληρο το σύστημα είναι 494 Nm. Η νέα BMW iX1 xDrive30 επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία, προσδιορισμένη στον κύκλο WLTP, κυμαίνεται μεταξύ 417 και 440 χιλιομέτρων.
Ο συνεπής εξηλεκτρισμός της γκάμας κινητήριων μονάδων περιλαμβάνει επίσης τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα, τις BMW X1 xDrive30e (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 1.0 – 0.7 lit./100 km, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 16.9 – 14.7 kWh/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 23 – 16 g/km σύμφωνα με το WLTP, δεδομένα κατά το πρότυπο NEDC: και BMW X1 xDrive25e (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 1.0 – 0.7/100 km, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 16.8 – 14.6 kWh/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 22 – 15 g/km σύμφωνα με το WLTP, δεδομένα κατά το πρότυπο NEDC: -) καθώς και δύο νέες εκδόσεις κινητήρων εσωτερικής καύσης με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt. Τα plug-in υβριδικά συστήματα αποτελούνται το καθένα από μία εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα e-drive που επενεργεί στους πίσω τροχούς και σε έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω του 7-τάχυτου κιβωτίου Steptronic με διπλό συμπλέκτη. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης πέμπτης γενιάς, που είναι επίπεδα τοποθετημένες στο πάτωμα του οχήματος, διαθέτουν ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 14.2 kWh και βελτιστοποιημένη απόδοση μέσω ευφυούς διαχείρισης ενέργειας και προσαρμοζόμενης ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης, επιτρέποντας ηλεκτρική αυτονομία 76 – 88 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP για την BMW X1 xDrive30e και 77 – 92 km σύμφωνα με το WLTP για την BMW X1 xDrive25e.
Το σύστημα κίνησης της νέας BMW X1 xDrive30e παράγει συνολική ισχύ έως 240 kW/326 hp (από τον κινητήρα εσωτερι …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή