Κερδίζουν συνεχώς έδαφος, εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με όλο και περισσότερους καταναλωτές να τα επιλέγουν προκειμένου να περιορίσουν όσο το δυνατό περισσότερο τις δαπάνες τους στο σούπερ μάρκετ.
Όπως και την περίοδο της οικονομικής κρίσης έτσι και τώρα, οι καταναλωτές αντικαθιστούν στο «καλάθι» κάποια από τα επώνυμα brands που συνήθως αγόραζαν, με εκείνα που παράγονται για λογαριασμό των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, με το δικό τους εμπορικό σήμα, τα …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή