Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε η Άννα Μάσχα στο περιοδικό «Τηλεθεατής» και τη δημοσιογράφο Χρύσα Παχούμη, με αφορμή την επιτυχημένη σειρά του Alpha, «Αυτή η νύχτα μένει». Μέσα σε όλα, μάλιστα, η εκλεκτή ηθοποιός αποκάλυψε τον τρόπο που προσέγγισε την ηρωίδα που υποδύεται στη σειρά, την Διαμάντω.
Η Διαμάντω ως ρόλος είχε δύσκολες πτυχές σε επίπεδο υποκριτικής;
Είχε αλλά όχι τόσο ο χαρακτήρας της και οι σκηνές της καθημερινότητας της. Το επαγγελματικό κομμάτι είχε δυσκολίες. Το κομμάτι στο μαγαζί και στην πίστα ήταν άγνωστο για μένα. Για να μπορέσει να φανεί ότι είναι μια γυναίκα με κύρος πάνω στη σκηνή.
Έχει ένα παρελθόν, μια μεγάλη εμπειρία. Δεν είναι ένα κορίτσι που τώρα ξεκινά. Τραγουδάει ωραία, ξέρει τη δουλειά, πως να ξεσηκώσει το κοινό και να κρατήσει το μαγαζί.
Οπότε κάνατε έρευνα και πολλές πρόβες;
Καταρχήν δανείστηκα ένα μικρόφωνο από τη σκηνοθέτρια μας, Κατερίνα Φιλιώτου, από την πρώτη φορά που συναντηθήκαμε. Στο σπίτι είμαι διαρκώς με αυτό το μικρόφωνο, γιατί είναι απαραίτητο εργαλείο για μια τραγουδίστρια.
Το δεύτερο κομμάτι της έρευνας είναι πως είδα πάρα πολύ οπτικό υλικό, ότι μπορούσα να βρω από τις δεκαετίες του ’80 και του ’90. Είδα μεγάλα ονόματα στην πίστα. Κυρίως κόλλησα με την Κατερίνα Στανίση – μου ταίριαζε ο τρόπος της – και περισσότερο αντέγραψα αυτήν.
Πως είναι τα γυρίσματα στην πίστα;
Όποτε έχουμε γυρίσματα στην πίστα, περνάμε ωραία και διασκεδάζουμε. Στην ουσία αυτό έκαναν οι τραγουδίστριες και οι τραγουδιστές πάνω στη σκηνή. Να φέρνουν τον κόσμο στο κέφι, για να αρχίσει να ανοίγει μπουκάλια, να πετάει λουλούδια και να σπάει πιάτα.
Κι εκείνοι να πάρουν μεγαλύτερο μεροκάματο. Ήταν πολύ άμεση η συναλλαγή σε αυτά τα μαγαζιά. Είναι πολύ συγκινητικό να κάνω τα κέφια του πελάτη μου. Αυτό το τραγούδι θες; Εννοείται θα σου το πω.