Αρχιτεκτονική: Διάδραση και περιέργεια για ανακάλυψη στους χώρους ενός σχολείου στην Κίνα

0
98

Στην κινεζική πόλη Σενζέν, το αρχιτεκτονικό γραφείο PAO σχεδίασε το Δημοτικό Σχολείο Φουτσιάνγκ για να υποστηρίξει νέους τρόπους μάθησης.
Το πρότζεκτ βασίζεται στην έννοια του «υβριδικού χώρου» ο οποίος ενθαρρύνει διάδραση και περιέργεια για ανακάλυψη, λειτουργώντας ως «δεύτερος δάσκαλος».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Βίντεο ντοκουμέντο: Το τουρκικό F-16 ενώ πέφτει στο μαχητικό του Ηλιάκη

«Πυρ ομαδόν» Δύσης κατά Ρωσίας για τις μαζικές επιθέσεις στην Ουκρανία – Ετοιμάζει «απάντηση» η G7

Διάφορα προγράμματα και δραστηριότητες είναι διάσπαρτα στους ορόφους, συμπεριλαμβανομένων γυάλινων τάξεων, κήπων στην οροφή και μικρών βεραντών διδασκαλίας.

Οι αρχιτέκτονες σχεδίασαν μια ευρεία γκάμα χώρων που επιτρέπουν στους δασκάλους να προσαρμόζουν την εμπειρία μάθησης: οι κήποι στην οροφή, οι μεσαίου μεγέθους αυλές και οι μικρές βεράντες είναι παραδείγματα υπαίθριων χώρων μάθησης που επιτρέπουν συγκεντρώσεις διαφορετ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή