Autorola – BMW: πανευρωπαϊκή συμφωνία remarketing – FleetNews

0
57

Η Autorola υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο remarketing με το BMW Group. Στόχος είναι η υποστήριξη των αντιπροσώπων BMW και MINI για προμήθεια μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη.
Η Autorola έχει δημιουργήσει αποκλειστική, κλειστή πλατφόρμα remarketing B2B στην Ευρώπη για ομάδες αντιπροσώπων BMW και MINI. Πρόκειται για ολοκληρωμένη λύση, η οποία παρέχει υπηρεσίες διαδικτυακών δημοπρασιών και μεμονωμένα θέματα, όπως αποτιμήσεις και logistics.
Η σύμβαση περιλαμβάνει:

Τρία προϊόντα Autorola: την διαδικτυακή πλατφόρμα remarketing MarketPlace, την INDICATA και τα δεδομένα τιμολόγησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε πραγματικό χρόνο και την πλατφόρμα διαχείρισης παγίων στοιχείων Fleet Monitor.
Τρεις οργανισμούς της BMW: τις εθνικές εταιρείες πωλήσεων του Ομίλου, την εταιρεία leasing Alphabet και το οικονομικό τμήμα BMW Group Financial Services.

Καθένας από αυτούς τους οργανισμούς μπορεί να ανεβάσει αυτοκίνητα πρώην μισθωμένα, ενοικιαζόμενα και εταιρικών αυτοκίνητα στην αποκλειστική έκδοση MarketPlace της Autorola, η οποία είναι προσβάσιμη μόνο σε εγκεκριμένους αντιπροσώπους BMW και MINI. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να υποβάλουν προσφορές και να αγοράσουν αποθέματα και η Autorola θα διαχειρίζεται την γραφειοκρατία και την παράδοση, εντός ή εκτός συνόρων.
Τον Ιούνιο ξεκίνησε η πρώτη φάση της σύμβασης και έδωσε την δυνατότητα σε 10 ευρωπαϊκές αγορές του BMW Group (Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Ολλανδία, Βέλγιο και τις τέσσερις σκανδιναβικές χώρες) να αρχίσουν να πωλούν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα στο διαδίκτυο μέσω ολοκληρωμένης πανευρωπαϊκής πλατφόρμας. Τελικά, 15 χώρες θα μπορούν να αγοράζουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μέσω αυτής της πλατφόρμας.
Η συμφωνία μεταξύ Autorola και BMW Group είναι ιδιαίτερα επίκαιρη, λαμβάνοντας υπόψη τις ελλείψεις οχημάτω …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή