Best Global Brands 2022, η Tesla πάλι ανεβαίνει – FleetNews

0
82

Η Interbrand ανακοίνωσε την κατάταξη Best Global Brands 2022 στο Web Summit 2022. Από τις μάρκες αυτοκινήτων ξεχωρίζουν στην πρώτη δεκάδα Toyota (#6) και Mercedes (#8) και ακολουθούν Tesla (#12) και BMW (#14).
Η Apple διατηρεί την πρώτη θέση. Η Airbnb (#54), η Red Bull (#64) και η Xiaomi (#84) είναι νεοεισερχόμενες για το 2022. Η Microsoft (#2), η Tesla (#12) και η Chanel (#22) είχαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη σε ετήσια βάση. Η Nike (#10) μπήκε για πρώτη φορά στο top 10, ξεπερνώντας τη McDonald’s (#11). Το Instagram (#16) ξεπέρασε το Facebook (#17) ως το πιο πολύτιμο brand της Meta. Οι 10 κορυφαίες μάρκες αποτελούν το 53% της συνολικής αξίας του καταλόγου των 100.
Οι μεγάλες στιγμές καμπής αλλάζουν τη συνταγή της επιτυχίας
“Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ζούμε μια αναγέννηση, μια χρονική περίοδο που αλλάζει την κατανόησή μας για τον κόσμο. Η αλλαγή είναι αέναη, είναι ο τρόπος λειτουργίας στον οποίο πρέπει να οικοδομήσουμε και να διαχειριστούμε τις μάρκες σήμερα – το μακροοικονομικό πλαίσιο στο οποίο υπάρχει η επιχείρηση. Η ανθρωπότητα θα προχωρήσει περισσότερο τα επόμενα πενήντα χρόνια από όσο σε ολόκληρη την ιστορική περίοδο – μια στροφή που καθοδηγείται σε μεγάλο βαθμό από την τεχνολογία. Αυτή η επιτάχυνση θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε μεταξύ μας, με τις επιχειρήσεις και με τον κόσμο γενικότερα. Η διάσημη επιχειρηματίας, στοχαστής και μελετητής ηγεσίας καθ. Rita McGrath υποστηρίζει: Οι μεγάλες στιγμές καμπής αλλάζουν τη συνταγή της επιτυχίας”. Αυτά γράφει, μεταξύ άλλων, στον πρόλογο της έκδοσης για τις πολυτιμότερες μάρκες παγκοσμίως o Gonzalo Brujó, Global CEO της Interbrand, της εταιρείας συμβούλων που τις μελετά από το 1999.
“Οι επιχειρήσεις μπο …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή