Ως ευκαιρία για να καλύψει ανάγκες που έχει αφήσει τους προηγούμενους μήνες «στην άκρη». λόγω των πληθωριστικών πιέσεων και της ενεργειακής κρίσης, «βλέπει» την περίοδο της Black Friday σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών.
Σύμφωνα με την έρευνα της πλατφόρμας GLAMI, το 50% των Ελλήνων περιμένει τη περίοδο της Black Friday για να αγοράσει ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, ενώ με βάση τα ίδια στοιχεία, το 43% των καταναλωτών προτίθεται να ξοδέψει μέχρι 100 ευρώ για αγορές μόδας και το 23% θα διαθέσει από 100 έως 2 …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή