Προϊόντα τεχνολογίας όπως smartphones, τηλεοράσεις, gaming κονσόλες, laptops και οικιακές συσκευές όπως πλυντήρια και κλιματιστικά βρέθηκαν ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών κατά την περσινή Black Friday.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε λίγες μέρες πριν από τη φετινή Black Friday η ομάδα του Public Group σχετικά με τις τάσεις που παρατηρήθηκαν πέρσι, βάσει των ηλεκτρονικών αναζητήσεων και online αγορών το 2021:
Στην online Black Friday 2021, συμμετείχαν δυναμικά και τα δύο φύλα: Με ποσοστό 50,47% (Γυναίκες) και 49,53 (Άνδρες), τα δύο φύλα εκπροσωπήθηκαν εξίσου.
Οι desktop αναζ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή