Σε μία χρονιά έντονων πληθωριστικών πιέσεων και εν μέσω ακρίβειας, καταναλωτές και επιχειρήσεις του λιανεμπορίου αρχίζουν σιγά σιγά να «προετοιμάζονται» για τη φετινή Black Friday.
Οι μεν πρώτοι για να καλύψουν ανάγκες σε καταναλωτικά αγαθά που έχουν αφήσει στην «άκρη» τους τελευταίους μήνες λόγω της πίεσης που δέxoνται στο διαθέσιμο εισόδημά τους, οι δε δεύτερες προκειμένου να τονώσουν τον τζίρο τους.
Η Black Friday είναι φέτος στις 25 Νοεμβρίου ωστόσο κάθε χρόνο οι επιχειρήσεις -κυρίως τα ηλεκτρονικά καταστήματα με …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή