Η επέκταση του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ θα βοηθήσει επίσης στην ηλεκτρονική επικοινωνία των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ με το κοινό, ανέφερε ο υπουργός.
Οι πολίτες είναι ικανοποιημένοι, ο υπουργός όμως δεν είναι! Αυτό είναι το συμπέρασμα της απροειδοποίητης επίσκεψης που κάναμε μαζί με τον Πάνο Τσακλόγλου στον ΕΦΚΑ Νεάπολης στη Θεσσαλονίκη. Μια μεγάλη διεύθυνση που εξυπηρετεί 3 δήμους σε μια λαϊκή περιοχή. Όλοι οι ασφαλισμένοι που συναντήσαμε δήλωσαν ικανοποιημένοι από τη διευθύντρια κ. Χείλη και τους υπαλλήλους, τα ηλεκτρονικά ραντεβού, την επίσπευση πολλών διαδικασιών το τελευταίο διάστημα.
Εγώ όμως δεν είμαι ικανοποιημένος, διότι οι υποδομές τόσο κτιριακές όσο και ψηφιακές είναι απαράδεκτες. Ως προς τα ψηφιακά βέβαια, έχουν παραγγελθεί ήδη σύγχρονοι ηλεκτρονικοί υπολογιστές που θα καλύψουν το σύνολο των υπαλλήλων κι όχι μόνο το 1/3 των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα, με την πρόσφατη παραγγελία που έχει προχωρήσει. Η επέκταση του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ θα βοηθήσει επίσης στην ηλεκτρονική επικοινωνία των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ με το κοινό. Αλλά ως προς τις κτιριακές υποδομές (εικόνα των κτιρίων, αναξιοποίητοι χώροι, air condition κτλ), θα δώσω αμέσως εντολή στη διοίκηση του ΕΦΚΑ να δώσει προτεραιότητα στη συγκεκριμένη διεύθυνση, όπως και οπουδήποτε αλλού υπάρχει οξύ ζήτημα. Στην ίδια άλλωστε διεύθυνση υπάρχει ένας πολύ σύγχρονος χώρος με δεκάδες ηλεκτρονικούς υπολογιστές για την εκπαίδευση των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ Θεσσαλονίκης. Αυτές οι νησίδες εκσυγχρονισμού μπορούν να γίνουν κανόνας. Το αξίζουν τόσο οι υπάλληλοι όσο και οι ασφαλισμένοι.
Μέχρι τώρα έχουμε δώσει έμφαση στη γρηγορότερη απονομή συντάξεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολίτων, μέσω του 1555, των ηλεκτρονικών ραντεβού κτλ. Έχει γίνει πολύ σημαντική πρόοδος ως προς αυτό. Από εδώ και πέρα πρέπει να ασχοληθούμε πολύ περισσότερο με τις υποδομές και την καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών. Όπως πετύχαμε με την επιτάχυνση των συντάξεων, θα πετύχουμε και σε αυτό.
[embedded content]