Χριστούγεννα 2022: «Ψαλίδι» στις δαπάνες σε σχέση με πέρυσι

0
112

Η συγκεκριμένη έρευνα έγινε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και έλαβε χώρα την περίοδο 14-16 Νοεμβρίου 2022 σε δείγμα 1.150 καταναλωτών.
Από την έρευνα προκύπτει ότι πλειοψηφία του κοινού, ποσοστό 71%, θεωρεί ότι η αξία των αγορών της τα φετινά Χριστούγεννα θα είναι μειωμένη, ποσοστό 8% εκτιμά ότι θα εί …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή