Χρώματα για το μάρκετινγκ: Marketing: Πώς να επιλέξετε τα σωστά χρώματα για τη μάρκα σας

0
290

Για μια αποτελεσματική καμπάνια, είναι σημαντικό να επιλέξετε τα κατάλληλα χρώματα για το brand σας, λαμβάνοντας υπόψη την ψυχολογία των χρωμάτων. Ως εκ τούτου είναι σημαντικό να κατανοήσετε τη σημασία των χρωμάτων και πώς αλληλεπιδρούν με το κοινό σας.

Τι είναι η ψυχολογία των χρωμάτων;

Κατά την ανάλυση του σύγχρονου σχεδιασμού ιστοσελίδων, προκύπτει ότι τα χρώματα παίζουν καίριο ρόλο. Ο λόγος είναι η ψυχολογία των χρωμάτων, που διατυπώνει ότι οι άνθρωποι αντιδρούν διαφορετικά στα χρώματα. Παρά τις ατομικές αντιδράσεις, υπάρχουν κοινές τάσεις. Συνεπώς, είναι σημαντικό να σκεφτείτε προσεκτικά τα χρώματα του brand σας, πώς αντιδρούν οι άνθρωποι και πώς μπορείτε να τα αξιοποιήσετε στην μάρκετινγκ. Ενώ κάποιες χρωματικές έννοιες είναι παγκόσμιες, άλλες σχετίζονται με διάφορους πολιτισμούς. Ορισμένα χρώματα μπορεί να ενθουσιάσουν και να ενεργοποιήσουν τη δημιουργικότητα, γι’ αυτό πρέπει να εξετάσετε πώς μπορούν να επηρεάσουν τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ.

Γιατί τα χρώματα είναι σημαντικά στο μάρκετινγκ;

Τα χρώματα είναι σημαντικά για το μάρκετινγκ και τη συνοχή του brand, επειδή μπορούν να πείσουν το κοινό να ενεργήσει με έναν συγκεκριμένο τρόπο ή να συνδέσει συγκεκριμένες αρχές με το προϊόν ή την υπηρεσία. Εάν επιλέξετε τα σωστά χρώματα, ενδέχετε να έχετε ευκολότερο χρόνο να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπής σας.

Η σημασία των χρωμάτων

Καθώς αναζητάτε τα ιδανικά χρώματα για το brand σας, αναλύστε τη σημασία κάθε χρώματος και πώς μπορείτε να τα εκμεταλλευτείτε αποτελεσματικά. Παρακάτω, παρουσιάζουμε μερικά από τα πιο δημοφιλή χρώματα στο μάρκετινγκ και τι συμβολίζουν, προκειμένου να σας καθοδηγήσουμε στην επιλογή των κατάλληλων.

  • Κόκκινο: Το κόκκινο είναι ένα διαδεδομένο χρώμα που χρησιμοποιούν πολλές εταιρείες στις εκστρατείες μάρκετινγκ. Υποτίθεται ότι μεταδίδει ενέργεια, αγάπη, δύναμη και ενθουσιασμό. Αν θέλετε να ενθαρρύνετε την αγορά-στόχο σας να κάνει κάτι συγκεκριμένο, το κόκκινο θα μπορούσε να τους δώσει το κίνητρο να το κάνουν.
  • Μπλε: Η ψυχολογία του μπλε χρώματος είναι επίσης δημοφιλής επειδή συνδέεται με την αφοσίωση, την εμπιστοσύνη, την ικανότητα και την ειρήνη. Στην πραγματικότητα, το 40% των εταιρειών του Fortune 500 χρησιμοποίησαν το μπλε στο λογότυπό τους. Υπάρχουν διάφορες αποχρώσεις του μπλε και ίσως να θέλετε να εξετάσετε ποια απόχρωση είναι η καλύτερη για τις εκστρατείες σας.
  • Πράσινο: Η χρήση της ψυχολογίας του πράσινου χρώματος στο μάρκετινγκ σας μπορεί να συνδέσει το εμπορικό σας σήμα με τη φρεσκάδα, τη θεραπεία, τη φύση και την ποιότητα. Λόγω της αυξημένης προσοχής που δίνεται στο περιβάλλον, μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε το πράσινο χρώμα αν θέλετε η μάρκα σας να συνδεθεί με τη βιωσιμότητα.
  • Κίτρινο: Η ψυχολογία του κίτρινου χρώματος συνδέεται με τη ζεστασιά, την ευτυχία και τη δημιουργικότητα. Παρόλο που το κίτρινο μπορεί να μην είναι τόσο δημοφιλές όσο κάποια άλλα χρώματα, μπορεί να βοηθήσει στη διαφοροποίηση της μάρκας σας από τον ανταγωνισμό (ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ).
  • Πορτοκαλί: Το πορτοκαλί χρησιμοποιείται συχνά σε καμπάνιες μάρκετινγκ επειδή ξεχωρίζει από το πλήθος. Οι άνθρωποι συνδέουν το πορτοκαλί με τη γενναιότητα, την αυτοπεποίθηση, την κοινωνικότητα και την επιτυχία.
  • Ροζ: Εάν χρησιμοποιήσετε το ροζ χρώμα στο μάρκετινγκ σας, η μάρκα σας μπορεί να φανεί συμπονετική, ειλικρινής, γλυκιά και εκλεπτυσμένη. Παρόλο που το ροζ συνδέεται συχνά με προϊόντα παιδικής φροντίδας, μπορεί να συνδεθεί στενά με άλλα προϊόντα και υπηρεσίες.
  • Μωβ: Ιστορικά, το μωβ ήταν το χρώμα των βασιλικών προσώπων. Ως εκ τούτου, δεν θα πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι εξακολουθεί να συνδέεται με τη φιλοδοξία, την πολυτέλεια και τη βασιλική εξουσία. Η ψυχολογία του μωβ χρώματος μπορεί επίσης να σχετίζεται με την πνευματικότητα, οπότε ίσως θελήσετε να το λάβετε υπόψη σας όταν συνθέτετε τα χρώματα της μάρκας σας.
  • Μαύρο: Το μαύρο χρώμα συνδέεται συχνά με το δράμα, την ασφάλεια, την τυπικότητα και την εκλέπτυνση. Το μαύρο είναι ένα τυπικό χρώμα στις σύγχρονες και μεταμοντέρνες καμπάνιες μάρκετινγκ.
  • Λευκό: Το λευκό συνδέεται συχνά με την αθωότητα, την ειλικρίνεια, την καθαριότητα και την απλότητα. Αν θέλετε το προϊόν ή η υπηρεσία σας να φαίνεται απλό και διαφανές, το λευκό μπορεί να είναι ένα καλό χρώμα για να επιλέξετε.

Λάβετε υπόψη ότι αυτό είναι απλώς μια γενική επισκόπηση των διαφόρων χρωμάτων. Αν και ορισμένες σημασίες των χρωμάτων μπορεί να είναι παγκόσμιες, άλλες μπορεί να διαφέρουν από πολιτισμό σε πολιτισμό. Γι’ αυτό θα πρέπει να σκεφτείτε προσεκτικά ποια χρώματα χρησιμοποιείτε ως μέρος του μάρκετινγκ σας, πώς μπορεί να γίνονται αντιληπτά σε διαφορετικές τοποθεσίες και πώς μπορείτε να μεγιστοποιήσετε κάθε ένα από αυτά τα χρώματα προς όφελός σας.

Εχετε νέο project ή ανάγκη για τις υπηρεσίες μας; Στείλτε μας πληροφορίες εδώ ή καλέστε μας στο 2130414635

Πηγή: the Design Agency