Dark Souls 2: Crown of the Old Iron King Review

0
70

Το Season Pass αρχίζει να μας κλείνει το μάτι…

Λίγες ημέρες μετά την κατάθεση των απόψεών μου για το πρώτο επεισόδιο της DLC τριλογίας του Dark Souls 2, η FromSoftware έκανε διαθέσιμο το δεύτερο επεισόδιο, με την ονομασία Crown of the Old Iron King. Αναμενόμενα, έχοντας προμηθευτεί το Season Pass, το κατέβασα στο PS3 μου και άρχισα αμέσως να ασχολούμαι μαζί του. Προσωπικά, αν και ικανοποιημένος από το μέγεθος και τη συνολική εμπειρία του Crown of the Sunken King, θεωρώ πως δεν είναι απαραίτητο για το μέσο παίκτη, παρά μόνο γι’ αυτούς που θέλουν «περισσότερο Dark Souls 2» πάση θυσία. Δυστυχώς -ή ευτυχώς, ανάλογα με το πώς βλέπετε την κυκλοφορία των επί πληρωμή DLCs- δε μπορώ να πω κάτι τέτοιο για το δεύτερο επεισόδιο, μιας και πρόκειται για κάτι πολύ μεγαλύτερο, πολύ καλύτερο και πολύ πιο πλούσιο. Και αν θέλετε ένα μέτρο σύγκρισης, με το πρώτο DLC ασχολήθηκα 7 περίπου ώρες, ενώ με το δεύτερο ξεπέρασα σίγουρα τις 15 ώρες ενασχόλησης και είμαι βέβαιος πως άφησα αρκετό δευτερεύον περιεχόμενο πίσω.

Όπως και στην περίπτωση του πρώτου μέρους, έτσι και εδώ, ο παίκτης, με το που κατεβάσει το DLC και ξεκινήσει το παιχνίδι, θα διαπιστώσει ότι στο inventory του υπάρχει το Heavy Iron Key. Με το νέο αντικείμενο στις…αποσκευές και με προϋπόθεση ότι ο Old Iron King (το τελευταίο boss του Iron Keep) έχει ηττηθεί, στο primal bonfire της περιοχής έχει εμφανιστεί ένας οβελίσκος, ο οποίος τηλεμεταφέρει τον παίκτη στη νέα περιοχή, το Brume Tower. Για να είμαι πιο συγκεκριμένος, ο παίκτης θα δει τρείς νέες περιοχές, η έκταση των οποίων είναι πραγματικά τεράστια. Δεν είναι, όμως, μόνο η έκταση που κάνει τις περιοχές να ξεχωρίζουν. Πραγματικά είδα μερικά από τα ομορφότερα και επιβλητικότερα μέρη που έχω αντικρύσει στο Dark Souls 2 και τοποθεσίες που πηγαίνουν την κλίμακα σε άλλο επίπεδο. Και το πολύ σπουδαίο σε όλα αυτά είναι το γεγονός ότι δε μιλάμε απλά για μεγάλες μη προσβάσιμες εκτάσεις, αλλά για μέρη που ενδείκνυνται για ατελείωτη εξερεύνηση. 

Όντας «γειτονική» περιοχή του Iron Keep, το Brume Tower έχει ως βασικό στοιχείο του τη φωτιά –τουλάχιστον στα κάτω πατώματα- γι’ αυτό και ο εξοπλισμός με αντίσταση στις φλόγες, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένος. Σε μία ολοκαίνουργια περιοχή, θα ήταν άτοπο να υπήρχαν ίδιοι εχθροί, γι’ αυτό και οι δημιουργοί φρόντισαν να ανανεώσουν τη λίστα των αντιπάλων. Οκτώ νέα mobs είναι υπέρ-αρκετά, κατά την άποψή μου, για να εμπλουτίσουν την εμπειρία και μάλιστα μερικά από αυτά απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή κατά τη μάχη.

Σοκ ένιωσα όταν διαπίστωσα πως ένα από τα τρία ολοκαίνουργια bosses, αποτελεί ίσως το δυσκολότερο που συνάντησα μέχρι σήμερα στο παιχνίδι. Τα wipes, ακόμη και με τη βοήθεια άλλων παικτών, ήταν πολλά. Πρέπει, όμως, να αναφέρω -ξανά- ότι βρίσκομαι στο έκτο playthrough, πράγμα που σίγουρα ανεβάζει τον πήχη της πρόκλησης κατά πολύ. Γενικότερα, πρόκειται για απαιτητικό επεισόδιο που οι low-level χαρακτήρες θα τα βρουν σκούρα, γι’ αυτό φροντίστε να έχετε ένα τίμιο ποσό levels πριν τολμήσετε να μπείτε στο Brume Tower.

Περνώντας, τώρα, στα των νέων αντικειμένων και εδώ τα πράγματα είναι εξίσου εντυπωσιακά. Δώδεκα νέα όπλα –μεταξύ των οποίων το μεγαλύτερο σε strength stats του παιχνιδιού-, δεκαέξι νέα κομμάτια πανοπλίας, εννιά νέα δαχτυλίδια και τέσσερα νέα spells, νομίζω πως είναι αρκετά για να κάνουν τα σάλια των «loot-whores» να τρέχουν με μανία. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι υπάρχει ένα optional quest, το οποίο απαιτεί τη συλλογή δώδεκα soul fragments με σκοπό τη δημιουργία μίας ολοκληρωμένης soul που θα δώσει την ευκαιρία στον παίκτη να την ανταλλάξει, είτε για μία εκπληκτική κόγχη (chime), είτε για την απόκτηση ενός νέου pyromancy spell. 

Πηγή