Δεκαεπτά έργα που αλλάζουν την Ελλάδα: Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο του Κώστα Καραμανλή

0
128

Αποφασισμένος να κερδίσει το στοίχημα μεταμόρφωσης της Ελλάδας είναι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Συνεπής, χαμηλών τόνων και στοχοπροσηλωμένος ο Κώστας Καραμανλής είναι ο υπουργός των έργων και όχι των λόγων, σύμφωνα με εκείνους που τον γνωρίζουν καλύτερα.

«Δουλεύουμε για να υπηρετήσουμε τον εθνικό στόχο που έχει θέσει η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη: Να έρθει η Ελλάδα ξανά στο επίκεντρο της προόδου και της ανάπτυξης. Να αξιοποιήσει τα στρατηγικά της πλεονεκτήματα για να πρωταγωνιστήσει. Ισχυροποιώντας τη διεθνή θέση της, αλλά και δημιουργώντας μια καλύτερη καθημερινότητα για τους πολίτες» υποστηρίζει ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών μιλώντας σε συνεργάτες του αλλά και πολίτες.
Για τον Κώστα Καραμανλή η ανάληψη του υπουργείου αποτέλεσε μια αποκάλυψη, σχολιάζουν στενοί του συνεργάτες. «Παραλάβαμε μεγάλα έργα μπλοκαρισμένα, μηδενική προετοιμασία για νέα και τις αστικές συγκοινωνίες σε πλήρη διάλυση. Και κρίσιμους τομείς πολιτικής, όπως η οδική ασφάλεια, η ηλεκτροκίνηση και η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών προς τους πολίτες, είτε να υπολείπονται είτε να βρίσκονται στο απόλυτο μηδέν. Προσπαθούμε, λοιπόν, να αντιμετωπίσουμε προβλήματα σύνθετα και πολλών ετών, τα οποία δεν λύνονται με μαγικό ραβδάκι. Ούτε τα έργα «φυτρώνουν» σε μια μέρα, ούτε οι συγκοινωνίες αλλάζουν μέσα σε μια νύχτα. Γι’ αυτό και δουλεύουμε με σχέδιο, συστηματικά και χωρίς υπερφίαλες υποσχέσεις» έχει σημειώσει ο ίδιος περιγράφοντας τα όσα ήρθε αντιμέτωπος.

Η εντολή που έχει δώσει στους συνεργάτες του είναι «όχι μεγάλα λόγια». Υπέρμαχος της πολιτικής που σέβεται τους πολίτες, δεν χαϊδεύει αυτιά, δεν ρίχνει πυροτεχνήματα, αλλά αποδίδει αποτελέσματα σε βάθος χρόνου, πιστεύει στο ολοκληρωμένο σχέδιο και το οργανωμένο πλάνο. Δεν είναι τυχαίο πως το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην τριετία σχεδίασε και υλοποιεί έργα συνολικού ύψους 13 δισ. Ευρώ. Ηδη έχουν δημοπρατηθεί έργα προϋπολογισμού 9,6 δισ. Ευρώ και έχουν συμβασιοποιηθεί έργα 3,8 δισ. ευρώ.
Ξεχωρίζουν το έργο της Γραμμής 4 του Μετρό, το έργο του ΒΟΑΚ στην Κρήτη και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι. Σε αυτά προστίθενται το Νότιο Τμήμα του Ε65 όπου παραδόθηκαν τα πρώτα 14 χιλιόμετρα και φυσικά το Πάτρα – Πύργος.

Παρεμβάσεις έχουν γίνει στις δημόσιες μεταφορές είτε πρόκειται για τις αστικές συγκοινωνίες είτε για τα ΚΤΕΛ με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη να αυξάνουν τον στόλο τους. Και φυσικά το Μετρό Θεσσαλονίκης.

Η κορυφαία ίσως παρέμβαση είναι η μεταρρύθμιση του νόμου 4412 των δημό …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή