Οι αλλαγές που από καιρό ετοιμάζονταν με στόχο την αύξηση των εσόδων της πλατφόρμας του Netflix είναι πλέον εδώ. Στις αρχές Νοεμβρίου, η υπηρεσία streaming κυκλοφόρησε επισήμως ένα νέο, οικονομικότερο πακέτο μηνιαίας συνδρομής, που περιλαμβάνει όμως και διαφημίσεις.
Σε αυτό του το βήμα, το Netflix δεν είναι μόνο καθώς συνεργάζεται με τη Microsoft. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι μια νέα υπηρεσία που θα διατίθεται σε 12 χώρες (ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή