Ο αγωγός μεταφέρει πετρέλαιο από τη Ρωσία στην Ευρώπη και η διαρροή ανακοινώθηκε από τον πολωνικό φορέα PERN
Η τσεχική εταιρεία διαχείρισης αγωγών πετρελαίου MERO δεν έχει διαπιστώσει αλλαγές στις ροές αργού πετρελαίου στην Τσεχική Δημοκρατία μέσω του πολωνικού αγωγού Ντρούζμπα, σύμφωνα με εκπρόσωπό της.
Νωρίτερα σήμερα ο πολωνικός φορέας διαχείρισης αγωγών PERN ανακοίνωσε ότι χθες, Τρίτη, το βράδυ εντόπισε διαρροή σε μία από τις γραμμές του αγωγού πετρελαίου Ντρούζμπα, ο οποίος μεταφέρει πετρέλαιο από τη Ρωσία στην Ευρώπη, με το γεγονός αυτό να αναμένεται ότι θα επιτείνει τις ανησυχίες για την ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης μετά τις διαρροές φυσικού αερίου που εντοπίστηκαν πρόσφατα στους αγωγούς Nord Stream.
Ο εντοπισμός της διαρροής στον Ντρούζμπα έρχεται την ώρα που η Ευρώπη αντιμετωπίζει σοβαρή ενεργειακή κρίση μετά την εισβολή της Μόσχας στην Ουκρανία και τη μείωση των προμηθειών φυσικού αερίου στο πλαίσιο μιας συνεχιζόμενης αντιπαράθεσης.
Η πολωνική εταιρεία PERN σημείωσε ότι προς το παρόν τα αίτια της διαρροής στον αγωγό Ντρούζμπα παραμένουν άγνωστα και διευκρίνισε ότι αυτή εντοπίστηκε σε τομέα του που βρίσκεται σε απόσταση περίπου 70 χιλιομέτρων από την πόλη Πλοκ στην κεντρική Πολωνία.
Ο πετρελαιαγωγός Ντρούζμπα, το όνομα του οποίου σημαίνει «φιλία» στη ρωσική γλώσσα, είναι ένας από τους μεγαλύτερους στον κόσμο και εφοδιάζει με ρωσικό πετρέλαιο μεγάλο μέρος της κεντρικής Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Πολωνίας, της Λευκορωσίας, της Ουγγαρίας, της Σλοβακίας, της Τσεχικής Δημοκρατίας και της Αυστρίας.
Η δεύτερη γραμμή του αγωγού και άλλα στοιχεία της υποδομής της PERN λειτουργούν κανονικά, σύμφωνα με την πολωνική εταιρεία.
«Σε αυτό το σημείο, όλες οι υπηρεσίες της PERN (τεχνική, επιχειρησιακή, πυροσβεστική υπηρεσία εντός των εγκαταστάσεων και υπηρεσία περιβαλλοντικής προστασίας) λαμβάνουν μέτρα σύμφωνα με τους αλγόριθμους που προβλέπονται γι’ αυτού του είδους την κατάσταση», διευκρίνισε ο πολωνικός φορέας διαχείρισης αγωγών.
Εκπρόσωπος της τσεχικής εταιρείας MERO σημείωσε ότι δεν έχει διαπιστώσει αλλαγές στις ροές στην Τσεχία, ενώ προς το παρόν δεν κατέστη δυνατό να υπάρξει επικοινωνία με το διυλιστήριο Schwedt της Γερμανίας, το οποίο παρέχει το 90% του καυσίμου στο Βερολίνο, ούτε με το υπουργ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή