ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΙΟΥΝΙΟΥ, δημιουργήθηκε ένας λογαριασμός στο Twitter, το Instagram, το Facebook και το Telegram με την ονομασία Fetrah – η αραβική λέξη για το “ανθρώπινο ένστικτο”. Αμέσως μετά, ο λογαριασμός δημοσίευσε ένα νήμα στο Twitter στα αραβικά καλώντας τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να διαδώσουν το μήνυμά του: ότι υπάρχουν μόνο δύο φύλα και ότι η ομοφυλοφιλία είναι μια παρέκκλιση και απόρριψη της ανθρώπινης φύσης. Ο ιστότοπος του Fetrah είναι γεμάτος με τις λέξεις “Όχι πια LGBTQ+” σε δώδεκα διαφορετικές γλώσσες.
Η οπτική ταυτότητα της καμπάνιας κατά των ΛΟΑΤΚΙ+ είναι απλή: ένα ορθογώνιο που το μισό είναι χρωματισμένο έντονα ροζ και το άλλο μισό γαλάζιο, αντιπροσωπεύοντας το δίπολο των δύο φύλων. Από την έναρξη της εκστρατείας, το ροζ και το μπλε ορθογώνιο έχει μπει σε σημαίες, φυλλάδια, βιβλία, βίντεο, memes και infographics και έχει τοποθετηθεί με υδατογράφημα σε φωτογραφίες προφίλ. Εικόνες που περιλαμβάνουν το λογότυπο δημοσιεύονται συχνά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μαζί με ένα από τα τρία viral hashtags της Fetrah.
Μετά από μια σειρά πολιτικών αντιπαραθέσεων σχετικά με την queer κοινότητα στη Μέση Ανατολή κατά τη διάρκεια του διεθνούς μήνα υπερηφάνειας, το Fetrah έχει γίνει ένα νέο όχημα για τη διαδικτυακή ρητορική μίσους κατά των ΛΟΑΤΚΙ+ και την παρενόχληση κατά της queer κοινότητας. Οι παγκόσμιες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν υιοθετήσει αξιοσημείωτα διαφορετικές προσεγ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή
© Newsmag.gr 2024. Design by The Design Agency