Εντυπωσιακές εικόνες από τέσσερις ταινίες πρώτης προβολής

0
99

Ταινίες Πρώτης Προβολής: Ρομαντισμός, δράματα και ο υπερήρωας Ντουέιν Τζόνσον

Το άνοιγμα των χειμερινών κινηματογράφων ανέβασαν αισθητά τα εισιτήρια την τελευταία εβδομάδα, καθώς η εποχή φαίνεται ότι ταιριάζει με τις ταινίες τρόμου και τα παιδικά animation συνεχίζουν να τραβούν το ευρύ κοινό.
Οι τέσσερις νέες ταινίες, για αυτή την εβδομάδα, που έχουν το δικό τους ενδιαφέρον είναι:

Το ρομαντικό αστυνομικό θρίλερ «Απόφαση Φυγής» του νοτιοκορεάτη Παρκ Τσαν-γουκ,
το δράμα του Γέρζι Σκολιμόφσκι «ΕΟ»,
το ιταλικό δράμα «Για την Κιάρα»,
η περιπέτεια φαντασίας «Black Adam», με τον Ντουέιν Τζόνσον και

Απόφαση Φυγής (Decision to Leave)

Πρόκειται για ένα δραματικό αστυνομικό θρίλερ, νοτιοκορεάτικης παραγωγής του 2022, σε σκηνοθεσία Παρκ Τσαν-γουκ, με τους Παρκ Χάε-Ιλ, Τανγκ Γουέι, Γκο Κιούνγκ-Πιο, Κιμ Σιν γιουνγκ κ.ά.

Υπέρ του δέοντος φιλόδοξη ταινία από τον γνωστό Νοτιοκορεάτη σκηνοθέτη Παρκ Τσαν-γουκ («Oldboy», «Η Υπηρέτρια», «Η Εκδίκηση μιας Κυρίας») που μπορεί να σαγηνεύει τη ματιά με υπέροχες σκηνές, να συμπαρασύρει τον θεατή με τη στιλάτη σκηνοθεσία του, με τη συναισθηματική εσωτερική φόρτιση των ηρώων του, αλλά επιλέγει μία κινηματογραφική γλώσσα εντελώς ιδιότροπη, πλασμένη για τους φεστιβαλικούς κύκλους, αγνοώντας πλήρως τον αμύητο θεατή.
Μια ταινία, που ξεκινά ως αστυνομικό θρίλερ, με έντονη νουάρ ατμόσφαιρα, αλλά στη βάση του κρύβει μία αντισυμβατική ερωτική ιστορία, που παραπέμπει στο γνωστό ψυχαναλυτικό προβληματισμό του Χίτσκοκ, χωρίς, βεβαίως το στιβαρό χέρι του «μετρ».

Ο Νοτιοκορεάτης δημιουργός, με την αλλοπρόσαλλη αφήγησή του, μπερδεύοντας τον χρόνο και τον χώρο, με πλάνα από το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, βάζει τον θεατή σε έναν λαβύρινθο μυστηρίου και ανεξήγητων καταστάσεων, χωρίς να νοιάζεται για την υπόθεση, το μυστήριο, τα γεγονότα, για να αποθεώσει τον ανεξήγητο έρωτα, τον ανεκπλήρωτο πόθο.

Το σενάριο θέλει τον Χάε-τζουν, έναν 35χρονο αστυνομικό ντετέκτιβ, στην Μπουσάν, όπου κυριαρχεί το έγκλημα, να απασχολείται πλήρως με τη δουλειά του, ξεφεύγοντας και από την ανιαρή συζυγική ζωή του. Όπως λέει χαρακτηριστικά για τη χρόνια αϋπνία του: «δεν είναι ότι έχασα τον ύπνο μου γιατί παρακολουθώ υπόπτους. Παρακολ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή