Μια νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Ipsos για λογαριασμό της Volvo Trucks, δείχνει ότι οι εταιρείες είναι πρόθυμες να πληρώσουν περισσότερα για μεταφορές φιλικές στο περιβάλλον.
Η βιωσιμότητα γίνεται όλο και πιο σημαντική για τους καταναλωτές, οι οποίοι αναμένουν από τις μάρκες να αναλάβουν σχετική δράση. Αυτό ασκεί πίεση σε όλες τις εταιρείες, συμπεριλαμβανομένου του κλάδου έντασης μεταφορών, για μεγαλύτερη υπευθυνότητα σε σχέση με την επίδρασή τους στο περιβάλλον και τη βιωσιμότητα στο μέλλον. Ως εκ τούτου, οι πελάτες μεταφορών έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις απαιτήσεις που τίθενται για τις μεταφορικές δραστηριότητες.
Η Volvo Trucks, στην προσπάθειά της να κατανοήσει το πώς αυτή η τάση επηρεάζει τις μελλοντικές προμήθειες μεταφορικών υπηρεσιών, ειδικά όσον αφορά την περιβαλλοντική πτυχή, αποφάσισε να προχωρήσει σε σχετική έρευνα, μέρος της οποίας παρουσιάζουμε.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Ipsos για λογαριασμό της Volvo Trucks και καταδεικνύει πως οι εταιρείες είναι πρόθυμες να πληρώσουν περισσότερα για παρόχους μεταφορών με χαμηλότερες εκπομπές CO2.
Καταδεικνύεται πως οι οδικές μεταφορές είναι ο τομέας με τις περισσότερες προτεραιότητες για τη μείωση των εκπομπών CO2, σύμφωνα με κορυφαίες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου και μεταποίησης στην Ευρώπη.
Η Ipsos πήρε συνέντευξη από 100 μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου και παραγωγής σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Γαλλία, ΗΒ, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία, Σουηδία και Νορβηγία) σχετικά με το ενδιαφέρον τους για μεταφορές χωρίς ορυκτά καύσιμα σε μελλοντικές προμήθειες.
Η συντριπτική πλειονότητα αυτών των εταιρειών έχει θέσει στόχους μείωσης του κλιματικού τους αποτυπώματος. Το 78% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για έναν προμηθευτή μεταφορών με μικρές ή καθόλου εκπομπές CO2 και το 85% είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν πάροχο εάν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους.
Η έρευνα δείχνει επίσης σαφή σύνδεση μεταξύ των μελλοντικών επιχειρηματικών τους ευκαιριών και των επιλογών μεταφοράς χωρίς ορυκτά καύσιμα. Το 60% των εταιρειών πιστεύει ότι κινδυνεύουν να χάσουν πελάτες μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, εάν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση των πελατών τους για παραδόσεις με μικρές ή μηδενικές εκπομπές CO2.
Η έρευνα διεξήχθη τον Ιούνιο του 2022 και περιελάμβανε συνεντεύξεις με 100 επαγγελματίες ανωτέρου επιπέδου, υπεύθυνους για τις προμήθειες, τα logistics, την εφοδιαστική αλυσίδα ή/και τη βιωσιμότητα.
“Είναι πολύ θετικό να βλέπουμε αυτή τη μεγάλη ώθηση για μεταφορές φορτηγών χωρίς ορυκτά. Σημαίνει ότι θα δούμε μια μαζική αλλαγή στον κλάδο τα επόμενα χρόνια. Πιστεύουμε ότι η ηλεκτροκίνηση θα είναι ο βασικός μοχλός προς την κατεύθυνση των οδικών μεταφορών με μηδενικές εκπομπές και είμαστε υπερήφανοι που ήδη προσφέρουμε εναλλακτικές λύσεις για πλήρως ηλεκτρικά φορτηγά για τις περισσότερες αποστολές. Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση σημαίνει περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες”, δήλωσε ο Roger Alm, Πρόεδρος της Volvo Trucks.
Η Volvo Trucks έχει θέσει έναν παγκόσμιο στόχο, σύμφωνα με τον οποίο το 2030, το 50% όλων των νέων φορτηγών που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά μπαταρίας ή κυψελών καυσίμου. Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση γίνεται με πρωτοπόρους την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, όπου οι στόχοι είναι ακόμη υψηλότεροι. Για παράδειγμα, στην Ευρώπη η φιλοδοξία αυτή τη στιγμή είναι περίπου 70% για όλα τα νέα φορτηγά που θα πωληθούν το 2030.
Να σημειωθεί πως η έρευνα διεξήχθη τον Ιούνιο του 2022 και περιελάμβανε συνεντεύξεις με 100 επαγγελματίες ανώτερου επιπέδου, υπεύθυνους για τις προμήθειες, τα logistics, την εφοδιαστική αλυσίδα ή/ και τη βιωσιμότητα.
…
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή