Εργαζόμενοι της γενιάς Z: πώς θα τους προσελκύσετε; – FleetNews

0
70

Εργαζόμενοι της γενιάς Z εντάσσονται πλέον στο ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων και επιφέρουν αναστάτωση.
Μεγαλύτερη σημασία στην καριέρα τους έχει ένα καλά ισορροπημένο εργασιακό περιβάλλον – η εργασία με νόημα σε μια εταιρεία που ξεχωρίζει ως προς τις κοινωνικές αντιλήψεις της και την περιβαλλοντική της προσέγγιση.

Γνωστοί και ως «iGeneration», αυτοί οι εργαζόμενοι είναι οι πρώτοι «ψηφιακοί ιθαγενείς»: δεν έχουν γνωρίσει τον κόσμο χωρίς smartphone και tablet. Σύμφωνα με έρευνα της ΕΕ, είναι η πιο μορφωμένη και ποικιλόμορφη γενιά όσον αφορά στο υπόβαθρο και στην καταγωγή. Βασικά χαρακτηριστικά τους είναι η ευελιξία, η συμμετοχικότητα και η προσωπικότητα. Βεβαίως, περιμένουν το ίδιο από τις λύσεις εταιρικής κινητικότητας που προσφέρουν οι εργοδότες.
Πόσο ελκυστική λοιπόν είναι η εταιρεία σας, η ζωτικότητά της και η μείωση σε εκπομπές CO2; Και πώς συμβάλλετε στην καλύτερη κινητικότητα και βιωσιμότητα της περιοχής σας;
Το Smart Mobility Institute σάς βοηθά να ανταποκριθείτε σε αυτές τις ερωτήσεις με τρόπο που ελκύει την γενιά Z. Μάθετε περισσότερα στην ψηφιακή συνεδρία «Σχετικά και μαζί με τους πρωτοπόρους που εμπνέουν βιώσιμη και έξυπνη κινητικότητα», στις 15 Σεπτεμβρίου από τις 14:00 έως τις 17:30 (13:00 – 16:30 CEST).
Επιταχύνετε την ανάπτυξη της κινητικότητάς σας με το online πρόγραμμα που περιλαμβάνει:
Η Gen Z απαιτεί επιλογές
Η Gen Z ή η γενιά του ζάπινγκ, που λειτουργεί με αμεσότητα και απλότητα και διαθέτει πολύ έντονη οικολογική συνείδηση, ζητά κινητικότητα και την επιβάλλει στους εργοδότες. Ωστόσο, αυτή η κινητικότητα είναι πολύ διαφορετική αναλόγως γεωγραφικής περιοχής. Επισκόπηση της κατάστασης!
Με τον Aurelien Cottet, Ειδικό Mobility–as–a–Service και Διευθυντή Διεθνών Πωλή …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή