Facebook: στο στόχαστρο

0
130

Ομάδες ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις ΗΠΑ καλούν ορισμένες από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου, να σταματήσουν να διαφημίζοντας στο Facebook. Υποστηρίζουν ότι  δεν κάνει αρκετά, για να σταματήσει τη ρητορική μίσους στην πλατφόρμα του.

Ομάδες όπως η Εθνική Ένωση για την Προαγωγή των Δικαιωμάτων των Έγχρωμων Ανθρώπων (NAACP) και ο Αντι-Δυσφημιστικός Συνασπισμός (ADL), ξεκίνησαν την εκστρατεία #StopHateforProfit.

Το Reuters αναφέρει ότι ζητούν τη διακοπή της διαφήμισης στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης τον Ιούλιο. «Η εκστρατεία είναι μια απάντηση στη μακρά ιστορία του Facebook. Το οποίο επιτρέπει στο ρατσιστικό, βίαιο και επιβεβαιωμένα ψευδές περιεχόμενο να δημοσιεύεται ανεξέλεγκτα στην πλατφόρμα του», αναφέρουν.

Με διαφημιστική καταχώριση σε εφημερίδα, οι ομάδες αυτές προτρέπουν τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες να στείλουν στο Facebook ένα ισχυρό μήνυμα. «Τα κέρδη σας δεν θα αξίζουν τίποτα, αν προωθείτε το μίσος, τη μισαλλοδοξία, τον ρατσισμό, τον αντισημιτισμό και τη βία» αναφέρουν. Ωστόσο το Facebook δεν απάντησε σto αίτημα του Reuters να σχολιάσει την πρωτοβουλία αυτή.

Όπως επισημαίνει το Reuters, το Facebook έχει ήδη δεχθεί «πυρά» για την απόφαση του Διευθύνοντος Συμβούλου του, Μαρκ Ζάκεμπεργκ, να μην λογοκρίνει τις προκλητικές θέσεις του Προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ. Θέσεις που σχετίζονται με τις συνεχιζόμενες διαδηλώσεις κατά της αστυνομικής βίας και των φυλετικών διακρίσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Εν τω μεταξύ η Πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων, Νάνσυ Πελόσι, μίλησε την Τρίτη σε ένα online φόρουμ σχετικά με τον κοροναϊό. Κατά την διάρκεια αυτού δήλωσε ότι οι διαφημιζόμενοι πρέπει να χρησιμοποιήσουν την δύναμη τους. Έτσι θα υποχρεωθούν οι εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης να λογοδοτήσουν για όσα μεταδίδονται μέσω αυτών.

Πηγή