Ferrari Purosangue: Δεν μοιάζει με καμία – FleetNews

0
50

Η Ferrari παρουσίασε το Purosangue, το πρώτο τετράθυρο, τετραθέσιο αυτοκίνητο στην 75χρονη ιστορία του Prancing Horse (Ανορθωμένο Άλογο στο σήμα της Ferrari), στο υπέροχο περιβάλλον του Teatro del Silenzio του Lajatico (Pisa).

Από τα πρώτα χρόνια της μάρκας, τα αυτοκίνητα 2+2 (δηλαδή με δύο εμπρόσθια και δύο μικρότερα οπίσθια καθίσματα) έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη στρατηγική της. Πολλές Ferrari έθεσαν τον συνδυασμό επιδόσεων και απόλυτης άνεσης στο επίκεντρο της επιτυχίας τους. Στο αποκορύφωμα 75 ετών ερευνών αιχμής, η Ferrari δημιούργησε ένα παγκοσμίως μοναδικό αυτοκίνητο: δεν συνυπάρχουν απλά οι επιδόσεις, η οδηγική απόλαυση και η άνεση σε πλήρη αρμονία, αλλά και η απαράμιλλη σύνοψη του εμβληματικού DNA του Prancing Horse. Αυτός είναι και ο λόγος που επελέγη η ονομασία Purosangue, «καθαρόαιμο» στα ιταλικά.

Για να επιτύχει η εταιρεία τους φιλόδοξους στόχους αυτού του έργου και να δημιουργήσει αυτοκίνητο που να αξίζει μια θέση στη γκάμα της, υιοθετήθηκαν εντελώς διαφορετική διάταξη και καινοτόμες αναλογίες έναντι των σύγχρονων πρότυπων GT (crossover και SUV). Ο μέσος κινητήρας του σύγχρονου GT είναι τοποθετημένος στο κεντρικό εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου, σχεδόν επάνω στον εμπρόσθιο άξονα και το κιβώτιο ταχυτήτων συνδέεται απευθείας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την μη βέλτιστη κατανομή βάρους και παρέχει λιγότερη δυναμική οδήγηση και απόλαυση από τα εξαιρετικά πρότυπα στα οποία έχουν συνηθίσει οι πελάτες και οι λάτρεις της Ferrari, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Το Purosangue, από την άλλη, διαθέτει κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο με το κιβώτιο ταχυτήτων στο πίσω μέρος. Η μονάδα μετάδοσης ισχύος (PTU) συνδέεται στο εμπρόσθιο μέρος του κινητήρα και παρέχει ένα μοναδικό κιβώτιο ταχυτήτων 4×4. Έτσι το βάρος κατανέμεται ακριβώς με σχέση 49:51%, που οι μηχανικοί του Maranello θεωρούν βέλτιστη για σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα στο κεντρικό εμπρόσθιο μέρος.
Το Purosangue υπερέχει χάρη στις επιδόσεις και την άνεσή του. Είναι το μόνο αυτοκίνητο με αυτές τις αναλογίες που διαθέτει ατμοσφαιρικό V12, τοποθετημένο στο κεντρικό εμπρόσθιο τμήμα. Ο πλέον εμβληματικός κινητήρας του Maranello κάνει το ντεμπούτο του με αυτήν την νέα διαμόρφωση και εξασφαλίζει περισσότερη ισχύ από οποιονδήποτε άλλον στην κατηγορία (725 ίππους), με τον πλέον συναρπαστικό ήχο κινητήρα της Ferrari. Επιπλέον, αποδίδει 80% ροπή ακόμα και σε χαμηλές στροφές για μοναδική οδηγική απόλαυση.
Η αεροδυναμική εξέλιξη του Purosangue επικεντρώθηκε στην βέλτιστη αποτελεσματικότητα του αμαξώματος, του κάτω μέρους και του οπίσθιου διαχύτη. Οι νέες λύσεις περιλαμβάνουν συνέργεια μεταξύ του εμπρόσθιου προφυλακτήρα και της επένδυσης των θόλων τροχών και δημιουργεί πέτασμα αέρος που απομονώνει αεροδυναμικά τους εμπρόσθιους τροχούς και …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή