της πριμοδότησης (από την IFPI) ενός συγκεκριμένου είδους τραγουδιού (έντεχνο) και κάποιων ραδιοσταθμών ειδικά (Μέντα 88, Μελωδία 99.2, Pepper 96.6, Δίεση 101.3, Δεύτερο Πρόγραμμα και ορισμένων στην επαρχία).
Στην επιστολή η Μίνα Μάζη επισημαίνει μάλιστα πως η απόφαση αυτή που δίνει δύναμη σε επιλεγμένα ραδιόφωνα και καλλιτέχνες, δεν γνωστοποιήθηκε ποτέ επισήμως στα ραδιόφωνα! Μία απόφαση που πάρθηκε εν κρυπτώ με άλλα λόγια. Θεωρεί μάλιστα, πολύ σωστά, πως «η απόφαση σηματοδοτεί την υποβάθμιση της αξίας του Sfera 102,2 και Derti 98,6 στην καλλιτεχνική σκηνή».
Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή της Μίνας Μάζη:
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα εγγράφως να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μας αλλά και την απορία μας σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις – αλλαγές που έλαβαν χώρα και σχετίζονται με το airplay των ραδιοφώνων, με τον τρόπο που μετρούν και πριμοδοτούνται οι μεταδόσεις των τραγουδιών και με τη διαφορετική πια «αξιολόγηση» των ραδιοφώνων.
Χωρίς επίσημη ενημέρωση από τη δική σας πλευρά, τουλάχιστον εμείς δεν έχουμε λάβει τίποτα σχετικό, διαβάσαμε τα νέα σε διάφορα δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο. Ο Sfera 102,2 και ο Derti 98,6 –δυο ραδιόφωνα με παρουσία σε υψηλές θέσεις της ακροαματικότητας στην Αττική- διαπιστώνουν πως ανάλογα με τον αριθμό των μεταδόσεων έντεχνων ακουσμάτων, κάποια ραδιόφωνα αποκτούν δύναμη και κάποιοι καλλιτέχνες «ανεβαίνουν» πολύ ψηλά προσπερνώντας κάποιους άλλους με ιδιαίτερο έρεισμα στην ελληνική μουσική σκηνή και επιτυχίες που μέχρι τώρα οι δισκογραφικές εταιρείες προωθούν. (ευδιάκριτοι άραγε οι χαρακτηρισμοί έντεχνο και mainstream άκουσμα? – το ένα αναιρεί το άλλο μιας και πολλά έντεχνα είναι πια πολυπαιγμένα από όλα τα ραδιόφωνα;).
Αναρωτιόμαστε ποιος είναι αυτός ο φορέας που αποφασίζει τις συγκεκριμένες αλλαγές και ποια είναι τα κριτήρια; Μήπως τα Ελληνικά ραδιόφωνα αλλά και όσα ραδιόφωνα επηρεάζονται από αυτήν την απόφαση, ραδιόφωνα που χρόνια τώρα στηρίζουν τη μουσική βιομηχανία, θα έπρεπε να είναι γνώστες των αλλαγών αυτών ή πρέπει να παραμένουν απλοί παρατηρητές; Αραγε, οι ίδιοι οι καλλιτέχνες που ανήκουν στις δισκογραφικές εταιρείες και στηρίζουν το λαϊκό, ελαφρολαϊκό και μοντέρνο τραγούδι είναι με τη σειρά τους γνώστες αυτών των αλλαγών; Είναι για κάποιο λόγο ή θεωρούνται υποδεέστεροι καλλιτέχνες έναντι κάποιων άλλων;
Υπογραμμίζοντας εν κατακλείδι ότι αυτή η απόφαση αποτελεί την αρχή για την υποβάθμιση του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού και ταυτόχρονα σηματοδοτεί την υποβάθμιση της αξίας του Sfera 102,2 και Derti 98,6 στην καλλιτεχνική σκηνή, αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις απαντήσεις σας και τις θέσεις σας.