Γιατί ασχολούμαστε όλοι με την Άννα Βίσση από το βράδυ της Παρασκευής;

0
85

Η πρώτη που με ενημέρωσε για το διαφημιστικό spot της απόλυτης με θέμα την Aloe vera ήταν η μαμά μου. Μέχρι να καταλάβω τι μου λέει, είχε τελειώσει το διαφημιστικό… Κρύβω το τηλεκοντρόλ, για να μην αλλάξει κανένας συχνότητα και μπαστακώνομαι στον καναπέ, μέχρι να δω την Άννα Βίσση να διαφημίζει μια από τις χιλιάδες Aloe Vera που κυκλοφορούν σε αυτή την πολύπαθη ελληνική αγορά.

Στο μεταξύ, έχω ανοίξει Twitter, Facebook και Youtube, έχω δει το video και έχω προλάβει να διαβάσω μερικά από τα πιο κακεντρεχή  σχόλια των τελευταίων ημερών, μέχρι που βλέπω το διαφημιστικό και στην TV και έχω μείνει με το στόμα ανοικτό. Τι φίλτρο και κακό είναι αυτό; Το φωτοστέφανο είναι αυτό γύρω από την Αννούλα; Το θολούρα είναι αυτή; Γιατί το έκανε αυτό στον εαυτό της; Τι εικόνα είναι αυτή; Oh my God!!!

https://www.youtube.com/watch?v=P7zQSvYhLQ8

Στο μεταξύ όσο διαρκεί το διαφημιστικό δεν έχω κουνήσει ρούπι από τον καναπέ. Τελειώνει το διαφημιστικό, ξαναμπαίνω στα social και προσπαθώ να ταυτιστώ με τις απόψεις που έχουν γραφτεί! Προσπαθώ αλλά δεν μπορώ!

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η Άννα Βίσση μπήκε σε αυτή τη διαδικασία του διαφημιστικού – πολύ κακού για να λέμε την αλήθεια – επειδή δεν έχει χρήματα και ήθελε πάσει θυσία να πληρωθεί από κάπου. Εντάξει, δεν είμαι και ψηφίο από τον τραπεζικό της λογαριασμό για να ξέρω τι χρήματα της έδωσαν τα σουξέ της τόσο χρόνια, αλλά όχι ότι πεινάει και την βγάζει με φασολάδα, ελιές και ντομάτα κάθε μέρα. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχουν νέοι άνθρωποι που το εννοούν αυτό που γράφουν!

Ούτε μπορώ να πιστέψω ότι επειδή έκανε αυτό το – κάκιστο επαναλαμβάνω – διαφημιστικό, σβήστηκε η καριέρα σχεδόν 45 χρόνων. Δεν μπορεί μια aloe vera να σβήσει το “Δώδεκα”, την “Μεθυσμένη Πολιτεία”, το “Γκάζι”, τους “Δαίμονες”, την “Κραυγή”, το “Παραλύω”, τα “΄Μαύρα γυαλιά” και τις δεκάδες ακόμα τραγούδια της που μπήκαν στην σφαίρα του κλασικού. Εντάξει, από την άλλη δεν ξεχνάω και τα εντελώς χαζοτράγουδα που έχει πει, αλλά who cares;

Επίσης, η Βίσση όλα αυτά τα χρόνια, μας έχει συνηθίσει σε άψογες παραγωγές. Και το διαφημιστικό δεν είχε ούτε ένα τέλειο καρέ. Θα είδε το αποτέλεσμα και σίγουρα θα τραβούσε τα μαλλιά της αλλά τι να κάνει η δόλια;

Το πιθανότερο είναι ότι υπήρχε όρος στο συμβολαιό της με το κανάλι, για να το κάνει αυτό , οπότε, προφανώς δεν θα μπορούσε να απαλλαγεί από αυτή την καταναγκαστική εργασία. Την φαντάζομαι ήδη με σιδερένιες μπάλες στα πόδια, να κάθεται στην καρέκλα, να βαριανασαίνει – σε κανέναν δεν αρέσει η αγγαρεία – και να σκέφτεται “έλα να το πω και αυτό, να τελειώνω, να πάω στη μαγαζάρα μου, να κάνω την προγραμματάρα μου και να με αποθεώνουν, όπως κάνουν πάντα”. Και η Άννα είναι για αποθέωση. Οργώνει την σκηνή με μια ενέργεια 20αρας.

Οκ. Είναι star αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάνει μόνο ό,τι θέλει. Υπάρχουν συμβόλαια και είμαι σίγουρη ότι υπήρχε όρος για να το κάνει αυτό. Είναι στο πλαίσιο του “Star Academy” που έρχεται στην μικρή οθόνη στις 16 Μαρτίου.

Και μπορεί η πλειοψηφία των θαυμαστών της να την έκραξε στα social και μάλιστα με καθόλου κομψό τρόπο, αλλά το “Ε” έκανε μια χαρά τη δουλειά του.

Επιστράτευσε ένα μη αναμενόμενο όνομα για να προωθήσει μια από τις χιλιάδες aloe vera της αγοράς στο τηλεοπτικό κοινό. Πιστεύετε εσείς ότι δεν ήξερε ούτε ο τηλεοπτικός σταθμός, ούτε η Άννα Βίσση, πόσο αρνητική εντύπωση θα έκανε αυτό το spot; Αλλά το ζητούμενο είναι να γίνει θόρυβος. Γιατί όσο θόρυβος γίνεται, τόσο περισσότερο πουλάει.

Και στο σημείο αυτό πέτυχαν διάνα! Γιατί ξέρουν και οι δύο πλευρές ότι το όνομά της Άννας Βίσση πουλάει και πουλάει καλά. Πουλούσε στο παρελθόν και τώρα πουλάει όσο το επιτρέπουν οι οικονομικές συνθήκες αυτής της χώρας.

Αλλά ακόμα και το κράξιμο είναι επιτυχία!Όσο γεμίζει το ταμείο του “Ε” από την Aloe Vera, τόσο πιο υπερήφανος θα είναι εκείνος, που σκέφτηκε να “δέσει” την Άννα για να κάνει αυτό το τρισάθλιο διαφημιστικό! Ακόμα και αν το σπινθηροβόλο συνήθως βλέμμα της Άννας, ήταν τύπου “βαριέμαι που ζω, το κάνω αναγκαστικά”.

Άννα μου, εγώ θα ακούω το “Δώδεκα” και θα ξεχάσω ότι υπέπεσες σε αυτό το σφάλμα… Δεν βαριέσαι! Ποιος θα το θυμάται σε λίγους μήνες; Το “Star Academy” θα έχει τελειώσει, η Aloe Vera θα έχει ξεπουλήσει και μπορεί να μας χαρίσεις ένα φοβερό τραγούδι, που θα “ξεπλύνει” την αμαρτία του spot!

Ερώτηση: Αν δεν έκανε η Άννα το spot, θα την συζητούσαμε όλοι σήμερα; Όχι!