Στα μικρότερα καταστήματα σούπερ μάρκετ στρέφονται όλο και περισσότεροι καταναλωτές, εν μέσω ακρίβειας και ενώ προσαρμόζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα.
Οι πωλήσεις των καταστημάτων σούπερ μάρκετ επιφάνειας έως 400 τ.μ. καταγράφουν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σύγκριση με τα μεσαία, μεγάλα αλλά και τα υπερ-μαρκετ, κατά τη διάρκεια του επταμήνου του έτους, με αυξητικές μάλιστα τάσεις, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI.
Συγκεκριμένα …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή