Γιώργος Καραγιάννης: Τόνωση της κατασκευαστικής δραστηριότητας

0
80

Γιώργος Καραγιάννης: «Έχουμε καταφέρει να κρατήσουμε ενεργά τα εργοτάξια σε όλη τη χώρα και να τονώσουμε την κατασκευαστική δραστηριότητα που σημαίνει περισσότερες δουλειές»

Για τέσσερα σημαντικά έργα στη χώρα, δύο σιδηροδρομικά έργα στην Πελοπόννησο, ένα οδικό έργο στην Δυτική Μακεδονία και ένα αντιπλημμυρικό έργο στην Αττική ενημέρωσε τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής στο πλαίσιο της προσυμβατικής διαδικασίας, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης.
Ο Υφυπουργός Υποδομών ανέφερε ότι τα τέσσερα αυτά έργα αθροίζουν περίπου 300 εκ. ευρώ και προστίθενται «στα πολλά σημαντικά έργα που εκτελούμε σε όλη τη χώρα και απαρτίζουν το μεγάλο πρόγραμμα των 13 δισ. ευρώ σε όλη τη χώρα», ενώ έστειλε μήνυμα ότι αποτελεί «ευθύνη όλων τα έργα να κατασκευαστούν και να παραδοθούν άρτια και στην ώρα τους».

Ειδικότερα για τα δύο έργα σιδηροδρομικού ενδιαφέροντος, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «είναι παραπάνω από σαφής η διάθεση της κυβέρνησής μας για παρεμβάσεις στον ελληνικό σιδηρόδρομο».
Έκανε λόγο για «επίμονη προσπάθεια της κυβέρνησης να επιτευχθεί επιτέλους η προώθηση του μέσου» καθώς, όπως εξήγησε «το τρένο ως ο πιο φιλικός τρόπος μετακίνησης για το περιβάλλον έχει μείνει πολλά χρόνια πίσω».

Υπενθύμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί το μεγάλο πρόγραμμα έργων 4,5 δισ. ευρώ με το οποίο, σημείωσε ο κ. Καραγιάννης «δίνουμε μια μεγάλη ώθηση και κάνουμε ένα άλμα δεκαετιών μπροστά».

Ο Υφυπουργός Υποδομών έκανε γνωστό ότι ήδη έχουν συμβασιοποιηθεί έργα ύψους 500 εκ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που εξετάστηκαν από την Επιτροπή, ενώ «μέσα στο α’ τετράμηνο του 2023 θα έχουμε προσωρινούς αναδόχους στα περισσότερα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου». «Κάναμε πράξη το αυτονόητο, συνδέοντας τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο» σχολίασε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια αναφερόμενος στο οδικό έργο “Κατασκευή της επαρχιακής οδού Καστοριάς – Πτολεμαΐδας, στο τμήμα από το ρέμα Κώτουρη ως τα όρια του Νομού Κοζάνης με σήραγγα στην Κλεισούρα”, τόνισε: «είναι εξαιρετικά σημαντικό έργο για την Δυτική Μακεδονία, αρχικού προϋπ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή