Ο λόγος είναι πως η εταιρεία κατάφερε να εξελίξει το reCAPTCHA, δηλαδή την παραλλαγή του συστήματος CAPTCHA (Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart), ώστε να το κάνει “αόρατο”. Κάτι που πρακτικα΄σημαίνει πως το σύστημα μπορεί κατά κανόνα να ξεχωρίζει τον άνθρωπο από το ρομπότ, χωρίς να ζητά από τον ίδιο τον χρήστη να το επιβεβαιώσει με οποιονδήποτε τρόπο.
Γι’ αυτό τον σκοπό, επιστρατεύει τεχνολογίες μηχανικής μάθησης και αλγόριθμους ανάλυσης ρίσκου, για να επεξεργασθεί παραμέτρους όπως η διεύθυνση ΙΡ του χρήστη ή ο τρόπος που κινεί το ποντίκι μέσα στην ιστοσελίδα. Έτσι, θα μπορεί να καταλάβει αν ο χρήστης έχει ανθρωπινη υπόσταση.
Το νέο σύστημα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στη desktop όσο και στη mobile έκδοση οποιασδήποτε ιστοσελίδας και υπηρεσίας. Πάντως, αν οι αλγόριθμοι εκτιμήσουν για κάποιον χρήστη πως υπάρχει υψηλή πιθανότητα να πρόκειται για ρομπότ, τότε θα επανεμφανίζεται στην οθόνη το συμβατικό reCAPTCHA.