Η Google έσβησε 1.7 δισ. ψευδείς καταχωρήσεις το 2016

0
116

Τις επιδόσεις της σε ότι αφορά την καταπολέμηση ψευδών διαφημίσεων, ιστοσελίδων και απατεώνων για ολόκληρο το 2016, ανακοίνωσε η Google. Για τον τομέα των διαφημίσεων που είναι και αυτός με τη μεγαλύτερη σημασία για την εταιρεία αφού από εκεί προέρχεται η συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων της…

…η Google αναφέρει ότι οι ψευδείς διαφημίσεις είναι κάτι πολύ σημαντικό αφού μπορούν να καταστρέψουν την διαδικτυακή εμπειρία για πολλούς, προωθώντας παράνομα προϊόντα και μη ρεαλιστικές προσφορές. Σε αρκετές μάλιστα περιπτώσεις, πολλές διαφημίσεις έχουν στόχο να ξεγελάσουν τους χρήστης, προκειμένου να αποσπάσουν προσωπικές πληροφορίες αλλά και να μολύνουν με κακόβουλου λογισμικό τους υπολογιστές τους.

Έτσ την περασμένη χρονιά, η Google διέγραψε 1.7 δισ. διαφημίσεις που παραβίαζαν την πολιτική της εταιρείας, αριθμός διπλάσιος από αυτόν του 2015. Η τεχνολογία της Google  επιτρέπει τον άμεσο εντοπισμό και τη διαγραφή παρόμοιων διαφημίσεων με επέκταση της πολιτικής απαγόρευσης και για διαφημίσεις που αφορούν την παροχή πρόσκαιρων δανείων. Επιπλέον η εταιρεία απανεργοποίησε 112 εκατομμύρια διαφημίσεις που προέτρεπαν τους χρήστες με μορφή μηνύματος από το λειτουργικό σύστημα, να κάνουν κλικ πάνω τους, οδηγώντας σε εγκατάσταση κακόβουλου λογισμικού.

Μερικές ακόμα από τις επιδόσεις της Google αφορούν την απενεργοποίηση

  • 68 εκατομμυρίων ψευδών διαφημίσεων σχετικών με την περίθαλψη
  • 17 εκατομμυρίων διαφημίσεων σχετικές με τυχερά παιχνίδια
  • 80 εκατομμύρια διαφημίσεις με θαυματουργές θεραπείες, δίαιτες κ.ο.κ
  • 23.000 self-clicking διαφημίσεις που αφορούν κατέβασμα mobile εφαρμογών χωρίς τη συναίνεση του χρήστη
  • 7 εκατομμύρια διαφημίσεις για πρόσκαιρα δάνεια, συμπληρώματα κ.α, που δεν επιτρέπονται από τη Google και γι’ αυτό «κρύβουν» το πραγματικό τους σκοπό
  • 1300 λογαριασμούς για tabloid cloaking
  • 15.000 ιστοσελίδων ανεπιθύμητου λογισμικού και απενεργοποίηση 900.000 διαφημίσεων που οδηγούσαν σε κακόβουλο λογισμικό

Από τα στοιχεία της Google, εντύπωση προκαλεί η τεράστια αύξηση σε σχέση με το 2015, όλων των κακόβουλων προσπαθειών για εξαπάτηση χρηστών με διάφορους τρόπους μέσω της διαφήμισης. Από την πλευρά της η Google δεσμεύεται σε συνεχή επαγρύπνηση για παρόμοια φαινόμενα, προκειμένου να διατηρήσει το περιεχόμενο της πλατφόρμας Adsense και των δικτύων αναζήτησης καθαρά για χρήστες, διαφημιστές και εκδότες.