Το Green NCAP διαπίστωσε κατά τις πρόσφατες δοκιμές πως η επίδραση της βιοαιθανόλης στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου είναι θετική.
Το Green NCAP δημοσίευσε τις αξιολογήσεις έξι αυτοκινήτων: Των Kia Sportage 1.6 T-GDI εξοπλισμένου με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, Mercedes‑Benz T‑Class, Land Rover Range Rover D350, Ford Focus 1.0 EcoBoost Mild Hybrid και του Ford Puma 1.0 EcoBoost Flexifuel, το οποίο ο Green NCAP δοκίμασε με δύο διαφορετικά καύσιμα: στάνταρ βενζίνη E10 και σχεδόν καθαρή βιοαιθανόλη E85. Τα αποτελέσματα των δοκιμών δείχνουν ότι η βιοαιθανόλη έχει σημαντικά οφέλη στη συνολική μείωση των αερίων του θερμοκηπίου και στον παγκόσμιο αντίκτυπο στο περιβάλλον.
Η βιοαιθανόλη είναι ένα εναλλακτικό καύσιμο αυξανόμενου ενδιαφέροντος σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, ιδιαίτερα στη Γαλλία, όπου οι τιμές είναι σημαντικά χαμηλότερες, οι υποδομές αυξάνονται σε χωρητικότητα και ο αριθμός των ταξινομημένων αυτοκινήτων ευέλικτου καυσίμου αντιπροσωπεύει το 2,2% των ταξινομήσεων οχημάτων. Το CO2 που εκπέμπεται από ένα όχημα το οποίο τροφοδοτείται με βιοαιθανόλη απορροφάται από την ατμόσφαιρα από την πηγή βιομάζας ενόσω το φυτό αναπτύσσεται, επομένως δεν προστίθεται νέο CO2 στο περιβάλλον. Εάν λάβουμε υπόψη ολόκληρο τον κύκλο ζωής ενός βιοκαυσίμου, υπάρχουν επίσης εκπομπές αερίων θερμοκηπίου που σχετίζονται με την παραγωγή και την προμήθειά του – για παράδειγμα εκπομπές από αζωτούχο λίπανση κατά την καλλιέργεια πρώτων υλών στη γεωργία και τη μετατροπή της βιομάζας σε αιθανόλη λόγω της χρήσης της ορυκτής ενέργειας. Στη δοκιμή με το E85, το Ford Puma Flexifuel σκοράρει εντυπωσιακά με 6,9/10 μονάδες στον δείκτη αερίων θερμοκηπίου, κάτι που αποτελεί σημαντική βελτίωση στις κλιματικές επιπτώσεις σε σύγκριση με τη βαθμολογία 3,7/10 που επιτυγχάνεται από το ίδιο όχημα όταν λειτουργεί με καύσιμο βενζίνης. Συνολικά, το Ford Puma 1.0 EcoBoost Flexifuel πέτυχε βαθμολογία τριών αστέρων στη λειτουργία με βιοαιθανόλη E85, ενώ βαθμολογείται με δυόμι …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή
© Newsmag.gr 2024. Design by The Design Agency