Όταν η κουβέντα πάει στις πληροφορίες και τα δεδομένα που έχουν για εμάς οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, οι περισσότεροι σκέφτονται ασυναίσθητα κολοσσούς όπως τη Google και τη Meta.
Κι όμως εκείνοι που πια ξέρουν τα πάντα για τις συνήθειες, τις προτιμήσεις και τις ρουτίνες μας δεν είναι άλλοι από τους παρόχους υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας πρωτίστως και τους ISP δευτερευόντως. Οι πληροφορίες είναι δύναμη και ως εκ τούτου, η δύναμη που έχουν τέτοιου τύπου εταιρείες είναι τεράστια. Αυτό φαίνεται πως συνειδητοποίησαν στην T-Mobile η οποία πλέον προσφέρει και υπηρεσίες διαφήμισης.
Ο λόγος για την T-Mobile Advertising Solutions, μία θυγατρική της T-Mobile που βασίζεται στα δεδομένα της δεύτερης προκειμένου να παρέχει τις υπηρεσίες της στους πελάτες της. Συγκεκριμένα, η T-Mobile έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν οι πελάτες της στα smartphones τους (μέσω της κίνησης των δεδομένων σε αυτά). Από τις πληροφορίες αυτές αφαιρούνται τα στοιχεία ταυτοποίησης και τα υπόλοιπα δεδομένα αντιστοιχίζονται σε διάφορους τύπους καταναλωτή/χρήστη (personas σαν να λέμε).
Σύμφωνα με την T-Mobile, «η χρήση μίας εφαρμογής αποτελεί την ισχυρότερη ένδειξη καταναλωτικής πρόθεσης». Εφ’ όσον κάποιος χρησιμοποιεί π.χ. το app ενός αερομεταφορέα, τότε κατά πάσα πιθανότητα θα θέλει να ταξιδέψει, σωστά; Το ερώτημα που γεννάται βέβαια είναι διπλό και έχει να κάνει αφ’ ενός με το αν συμφωνεί κάποιος να διαθέτει τα δεδομένα του κατ’ αυτόν τον τρόπο (και αν ναι, γιατί να το κάνει δωρεάν) και αφ’ ετέρου με το κατά πόσο η όλη δ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή