Για κάποια που ξεκινάει την ημέρα της με δύο κουταλιές της σούπας ξύδι μύλου και ένα ποτήρι με ζεστό νερό και λεμόνι, αυτή η συλλογή λέγεται «πρόοδος».
Πίσω στο 2008, όταν και η Victoria Beckham, λανσάρει το δικό της fashion brand, το να σχεδιάσει ρούχα σε νούμερο 18 φάνταζε ουτοπικό. Skinny παντελόνια, body conscious φορέματα, slim fit blazers, ήταν μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά προϊόντα του δικού της label που -ας το παραδεχτούμε- μόνο εκείνη και όσες κινούνταν ανάμεσα στα sizes 0-4, ένιωθαν άνετα φορώντας τα. Από τότε έχουν περάσει 14 χρόνια, μια πανδημία και μια οικονομική κρίση και ναι η άνεση και η συμπερίληψη όλων των σωματότυπων, έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι της μόδας. Το ζητούμενο δεν είναι να προσαρμόσουμε εμείς τη σιλουέτα μας στο fashion item του πόθου μας, αλλά να αναδείξουμε το στυλ μας και βγούμε έξω με αυτοπεποίθηση σε όποιο «νούμερο» ρούχων και αν ανήκουμε.
«Υπάρχει ένας εντελώς νέος πελάτης εκεί έξω για να αγοράσει τα προϊόντα της και μπορεί να της πήρε λίγο χρόνο, αλλά τουλάχιστον αλλάζει τα πράγματα», είπαν άτομα από τον στενό επαγγελματικό περίγυρο της Beckham στη MailOnline.
Στην επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας για το νέο λανσάρισμα η Victoria εξηγεί: «Νομίζω ότι οι γυναίκες σήμερα θέλουν να φαίνονται υγιείς και με καμπύλες. Θέλουν να έχουν στήθος, δυνατο …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή