Στο τελευταίο Remarketing Expert Track, ο συντονιστής Johan Verbois και οι καλεσμένοι του ασχολήθηκαν ξανά με την τεχνητή νοημοσύνη (AI), που συζητήθηκε πέρυσι, αλλά απεδείχθη τόσο σημαντική και εξελίχθηκε τόσο γρήγορα που απαιτείτο νέα ενημέρωση. Συμπέρασμα: «Του χρόνου, οι εφαρμογές της θα έχουν διπλασιαστεί ή τριπλασιαστεί».
Ως συνήθως, το Remarketing Expert Track, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, περιλάμβανε λεπτομερή εξέταση ενός θέματος υψίστης σημασίας για τον κλάδο. Αν επιθυμείτε να συμμετάσχετε στο επόμενο, πρέπει να περιμένετε μέχρι το 2023. Ωστόσο, τον Νοέμβριο διεξάγεται το Remarketing Forum.
Ευρύ θέμα
Η τεχνητή νοημοσύνη – AI για συντομία – αναφέρεται παντού. Ξέρουμε όμως για τι πράγμα μιλάμε; Ο Hederik Laloo, ιδρυτής και CEO της The Product Architects, έκανε μια διαφωτιστική και χρήσιμη επισκόπηση του φαινομένου, από την πρώτη αναφορά του από τον John McCarthy το 1955, έως τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις. Ο κ. Laloo περιέγραψε τους διάφορους τύπους τεχνητής νοημοσύνης και εάν πρέπει να τους φοβόμαστε (εν συντομία: «Όχι ακόμα»).
Ορισμένα βασικά στοιχεία: Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ευρύτατο θέμα και χρησιμοποιείται ήδη παντού γύρω μας, από τους υπολογισμούς διαδρομών στους Χάρτες Google, έως την έξυπνη, αυτοματοποιημένη ανάλυση μαγνητικής τομογραφίας στα νοσοκομεία. Οι μορφές που αφορούν στην αυτοκινητοβιομηχανία και ειδικότερα στο remarketing είναι η μηχανική μάθηση και η μάθηση σε βάθος.
“Απίστευτα πράγματα”
«Ένας από τους περιορισμούς της τεχνητής νοημοσύνης είναι πως είναι τόσο έξυπνη όσο και τα στοιχεία με τα οποία την τροφοδοτούμε», είπε ο κ. Laloo. «Αλλά αν της δώσεις αρκετά στοιχεία, κάνει απίστευτα πράγματα». Έδωσε σαν …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή