Η Apple δεν συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των πέντε κορυφαίων εταιριών σε επίπεδο πωλήσεων στην Κίνα

Η Apple απώλεσε τη θέση της μεταξύ των πέντε εμπορικότερων εταιριών στην αγορά κινητών τηλεφώνων της Κίνας κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024, καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός από εγχώριες εταιρίες, όπως η Huawei, σύμφωνα με έκθεση της Canalys.

Το μερίδιο αγοράς της Apple συρρικνώθηκε στο 14% κατά το δεύτερο τρίμηνο, έναντι 15% κατά το πρώτο τρίμηνο και 16% κατά το ίδιο διάστημα του περασμένου έτους.

H δημιουργός του iPhone, που καταλάμβανε την τρίτη θέση μεταξύ των εμπορικότερων εταιριών κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023, περιορίστηκε στην έκτη θέση, έχοντας διακινήσει περίπου 9,7 εκατομμύρια τεμάχια, σύμφωνα με υπολογισμούς του CNBC.

“Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που εγχώριες εταιρίες καταλαμβάνουν και τις πέντε πρώτες θέσεις”, σχολίασε ο Λούκας Τζονγκ, αναλυτής αγορών στην Canalys.

Η πορεία της Apple καταγράφει καθοδική πορεία από το πρώτο τρίμηνο του έτους, οπότε και κατέγραψε πτώση της τάξης του 25% σε σχέση με τα αποτελέσματα του ίδιου διαστήματος του 2023, περιοριζόμενη στη διακίνηση 10 εκατομμυρίων τεμαχίων.

“Η στρατηγική των εγχώριων εταιριών για την παρουσίαση προϊόντων υψηλών προδιαγραφών, καθώς και η στενή συνεργασία τους με τις τοπικές εφοδιαστικές αλυσίδες έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς σε επίπεδο υλικού εξοπλισμού αλλά και λογισμικού. Το Magic V3 που παρουσίασε πρόσφατα η Honor, αξιοποιώντας δυνατότητες της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, ενίσχυσε αισθητά την εμπειρία χρήσης των αναδιπλούμενων συσκευών”, συμπλήρωσε ο Τζονγκ.

Αντίθετα, η Apple βρίσκεται αντιμέτωπη με “μποτιλιάρισμα” στην κινεζική αγορά, καθώς επιχειρεί να σταθεροποιήσει τις τιμές λιανικής και να προφυλάξει τα περιθώρια κέρδους των εταίρων της.

H μετάφραση και προσαρμογή των υπηρεσιών Apple Intelligence στην Κίνα θα αποτελέσει σημαντική κίνηση μέσα στους επόμενους 12 μήνες, αναφέρει στην έκθεσή της η Canalys, καθώς οι κινεζικές εταιρίες έχουν ξεκινήσει ήδη την επιθετική ενσωμάτωση λειτουργιών δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης στα προϊόντα τους.

Στο διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, η Vivo ανέκτησε την πρωτιά, με μερίδιο αγοράς 19%, έχοντας διακινήσει 13,1 εκατομμύρια τεμάχια, αποτέλεσμα των ισχυρών πωλήσεων που κατέγραψε στη διάρκεια του φεστιβάλ ηλεκτρονικού εμπορίου “618”.

Η Oppo διατήρησε τη δεύτερη θέση, με 11,3 εκατομμύρια τεμάχια, ενισχυμένη από την κυκλοφορία της νέας σειράς Reno 12. Η Honor, θυγατρική της Huawei, κατέλαβε την τρίτη θέση, με 10,7 εκατομμύρια τεμάχια, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 4% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι.

Η Huawei κατετάγη τέταρτη, με μερίδιο αγοράς 15% και 10,6 εκατομμύρια τεμάχια, ενώ ένα χρόνο νωρίτερα δεν είχε κατορθώσει να βρεθεί μέσα στην πρώτη πεντάδα. Η Huawei έχει δει τα καταναλωτικά της προϊόντα να καταγράφουν αισθητή ενίσχυη στην Κίνα, μετά την κυκλοφορία του Mate 60.

Την πεντάδα έκλεισε η Xiaomi, έχοντας ενισχυθεί από την αίσθηση που προκάλεσε η παρουσίαση του πρώτου ηλεκτρικού οχήματός της, του SU7, ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξαν και οι πωλήσεις του Κ70 και της σειράς 14, σύμφωνα με την έκθεση της Canalys.

Συνολικά, η κινεζική αγορά κατέγραψε άνοδο της τάξης του 10% στο δεύτερο τρίμηνο, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, καθώς συνολικά διακινήθηκαν περισσότερα από 70 εκατομμύρια τεμάχια.

Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

Latest Posts

spot_img

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Don't Miss