Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της τεχνολογικής εταιρείας, οι κάτοχοι των επηρεαζόμενων συσκευών μπορούν να ελέγξουν εάν το τηλέφωνό τους περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα, εισάγοντας τον σειριακό αριθμό της συσκευής τους στην ειδική ιστοσελίδα που έχει δημιουργηθεί για αυτόν τον σκοπό.
Η διαδικασία επισκευής προσφέρεται εντελώς δωρεάν μέσω του επίσημου δικτύου εξυπηρέτησης της Apple ή των εξουσιοδοτημένων συνεργατών της. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η εταιρεία προβλέπει και την περίπτωση πελατών που έχουν ήδη πληρώσει για την επιδιόρθωση του συγκεκριμένου προβλήματος, παρέχοντας τη δυνατότητα αίτησης επιστροφής χρημάτων.
Το πρόγραμμα καλύπτει τις επηρεαζόμενες συσκευές για διάστημα τριών ετών από την αρχική ημερομηνία αγοράς τους, προσφέροντας έτσι εκτεταμένη προστασία στους καταναλωτές. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της Apple για την παροχή υψηλού επιπέδου υποστήριξης μετά την πώληση.
Η εταιρεία έχει ιστορικό παρόμοιων προγραμμάτων επισκευής, αντιμετωπίζοντας προληπτικά τεχνικά ζητήματα που εμφανίζονται σε διάφορα προϊόντα της. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν προηγούμενες πρωτοβουλίες για την επιδιόρθωση προβλημάτων με τους δέκτες των iPhone 12 και iPhone 12 Pro, καθώς και ζητήματα ήχου στα AirPods Pro.
Όπως αναφέρει η Apple, η διαδικασία ελέγχου και επισκευής έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή και προσιτή για τους χρήστες, ενώ παράλληλα έχει φροντίσει να διασφαλίσει την επάρκεια ανταλλακτικών σε όλο το δίκτυο εξυπηρέτησής της.