Η Ford στον απόηχο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις – FleetNews

0
64

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις άφησε θετική γεύση στην M-Sport Ford, με αποκορύφωμα το προσωρινό 1-2 των Puma Rally1 που οδηγούσαν οι Sebastien Loeb και Pierre-Louis Loubet στο τέλος της πρώτης ημέρας, ενώ σε επίπεδο Ελλήνων συμμετεχόντων οι Νώντας Καρανικόλας και Γιώργος Κακαβάς τερμάτισαν στην 3η θέση τόσο του WRC3 Open, όσο και μεταξύ των εγχώριων πληρωμάτων.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, 10ος γύρος του φετινού WRC και αγώνας όπου η Ford έχει εκπληκτική παράδοση ως πολυνίκης με 13 νίκες, ξεκίνησε φαντασμαγορικά με την υπερειδική διαδρομή του Ολυμπιακού Σταδίου, που συγκέντρωσε 64.500 θεατές. Κατά γενική ομολογία, η υπερειδική στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, ενώ η εμφάνιση του 9 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή και 3 φορές νικητή στο Ράλλυ Ακρόπολις, Sebastien Loeb, υπήρξε το αναντίρρητο highlight, αφού οι Έλληνες θεατές επιφύλαξαν έναν ανεπανάληπτο standing ovation στον πολυνίκη του WRC.

Η εξέλιξη του Ράλλυ Ακρόπολις για την M-Sport Ford
Μετά από την έναρξη στο ΟΑΚΑ την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου, η πρώτη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις συνεχίστηκε την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου και χαρακτηρίστηκε από την κυριαρχία των πληρωμάτων της M-Sport Ford, τα οποία πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο σε καθεμιά από τις 6 ειδικές διαδρομές.
Οι Sebastien Loeb και Isabelle Galmiche, έφτασαν στο νυχτερινό σέρβις της Λαμίας έχοντας το προβάδισμα μετά από 4 ταχύτερους χρόνους. Κυριότεροι αντίπαλοι των Γάλλων, ήταν οι νεαροί συμπατριώτες τους Pierre-Louis Loubet και Vincent Landais, οι οποίοι σημείωσαν 2 φορές τον ταχύτερο χρόνο, ολοκληρώνοντας την ημέρα μόλις 1,7 δευτερόλεπτα πιο πίσω.
Έτσι, η M-Sport Ford εντυπωσίαζε, διατηρώντας το 1-2 μετά από την πρώτη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Αν για την απόδοση του Sebastien Loeb δεν υπήρχαν αμφιβολίες, οι επιδόσεις του 24χρονου Loubet, που έκανε την καλύτερή του εμφάνιση στο WRC πετυχαίνοντας τους πρώτους ταχύτερους χρόνους της καριέρας του και τέθηκε για πρώτη φορά επικεφαλής αγώνα, ήρθαν να πιστοποιήσουν με τον πλέον εμφατικό τρόπο, την ταχύτητα του υβριδικού Ford Puma Rally1.
Η δεύτερη ημέρα, ήταν η μεγαλύτερη και όπως αποδείχθηκε, πιο δύσκολη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά από την πρώτη ειδική διαδρομή (Πύργος) που είχε μήκος 33,2 χιλιομέτρων, οι Loeb-Galmiche αύξησαν το πρ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή