Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg, εκπρόσωπος της Κινεζικής κυβέρνησης, υπεύθυνος για τις δημόσιες σχέσεις, προσπάθησε να ανοίξει έναν μυστικό λογαριασμό στο TikTok για προπαγάνδα με στόχο το κοινό της Δύσης.
Η προσπάθεια, που τελικά απώθησαν υψηλόβαθμα στελέχη του TikTok, υπογραμμίζει σύμφωνα με το Bloomberg τις εσωτερικές εντάσεις εντός του ταχέως αναπτυσσόμενου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, που ανήκει στην εταιρεία ByteDance Inc. που έχει την έδρα τη στο Πεκίνο, και που έχει εντείνει τις προσπάθειες να αποστασιοποιηθεί από την Κινεζική κρατική επιρροή.
Σε ένα μήνυμα -από τον Απρίλιο του 2020- που απευθυνόταν στην Elizabeth Kanter, επικεφαλής του τμήματος Κυβερνητικών σχέσεων του TikTok για το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ολλανδία και το Ισραήλ, ένας συνάδελφος επισήμανε μία «Κινεζική κυβερνητική οντότητα που ενδιαφέρεται να ενταχθεί στο TikTok αλλά δεν θα ήθελε να φαίνεται ανοικτά ως κυβερνητικός λογαριασμός καθώς ο κύριος σκοπός είναι η προώθηση περιεχομένου που προβάλλει την καλύτερη πλευρά της Κίνας (κάποιο είδος προπαγάνδας)». Σύμφωνα με την πληροφόρηση του Bloomberg, κάποια ανώτερα στελέχη από το τμήμα Κυβερνητικών σχέσεων της ByteDance, μεταξύ των οποίων βρίσκονταν και οι Elizabeth Kanter και Erich Andersen, επικεφαλής των παγκόσμιων εταιρικών υποθέσεων και γενικός διευθυντής στα γραφεία της εταιρείας στις ΗΠΑ, συζήτησαν το θέμα εσωτερικά, αλλά απέρριψαν το αίτημα, περιγράφοντας το ζήτημα ως «ευαίσθητο». Το TikTok αξιοποίησε μάλιστα το περιστατικό για να πυροδοτήσει μια εσωτερική συζήτηση σχετικά με άλλα ευαίσθητα αιτήματα και ζητήματα σύμφωνα με το Bl …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή